Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mydlový sonet

11. 06. 2000
6
0
1533
Autor
Sýkorka

Tvoj pohľad v mojich vlasoch ma nežne zvádza ako vodopád s ktorým padám nebezpečne rada. A potom v sprche som náhle trblietavá, keď v jednu minútu (o chvíľu minutú) hovoríš bezhlasne bozkami do vlasov, mydlovým dotykom nielen o večnosti…
Naso
19. 04. 2001
Dát tip
najskôr som mal taký istý názor ako zolli, potom som si však prečítal tvoju odpovéď a sonetoobhajobu. Hej, rýmy sú pre tento žáner typické, ale sú to práve literáti, ktorí posúvajú hranice konvencií... Tvoj posun do roviny sprchonežna je však milý a akoby som cítil teplo (nielen) tej sprchy. Pravdaže, za predpokladu, že sa masochisticky nesprchuješ v studenej vode.

Verita
13. 07. 2000
Dát tip
krásně řečeno. až příliš krásně.

Miroslawek
28. 06. 2000
Dát tip
"keď v jednu minútu (o chvíľu minutú)" to mne dostalo a vůbec celá báseň. Doufám, že se nezlobíš, že jsem si Tě dokázal představit a aj, aj dělalo to se mnou věci. Moc hezký ... teda jako ty verše. Má miroslawkowská duše plesá. MAGIC říká někdo jiný a na mne zbylo říci: TIP.

Sly
27. 06. 2000
Dát tip
mýdlový sonet s kapkami vody mýdlový sonet s hudbou vzdychů mýdoový sonet vlhkého těla... jsi tak hebkáááááááááááááá...

Sarken
20. 06. 2000
Dát tip
sestřičkoooooo to je nádherný

Bibša
14. 06. 2000
Dát tip
Zolli: Když ono to slovo "sonet" je tak poetické, že se do spousty názvů prostě hodí, víš. Silvi: ajaj... hezounky mýdlově bublinkové! HLavně první dvě sloky tak krásně samy kloužou po zdech sprchového koutu... jo!

Tynic
14. 06. 2000
Dát tip
trblietavá .... a pak že si slovansé jazyky jsou příbuzné...:o) Tedy vy s Azim musíte dovádět ! ;o)))))))))

zolli
12. 06. 2000
Dát tip
Jako Sonet z mydla, je asi prupustna kluzka forma, :o) presvedcila jsi me :o)))

Merle
12. 06. 2000
Dát tip
wow, zbytečně dobrý!!! :-)))))))

AZALIN
12. 06. 2000
Dát tip
Jsem rád, že jsi sem tu báseň dala.. vím, že je je ze srdce.. že je pro tebe důležitá.. i pro mě.. :-) MILUJU TĚ.. o:-***xxxXXXxxx***-:o A ještě něco: Je to moc krásný.. :-))

O.S.to6
12. 06. 2000
Dát tip
***! Posilam jednu mydlovou bublinku :)!

Falka
12. 06. 2000
Dát tip
Cítím mydlinky. Příjemný. Silvinko, je to tak hezký... Tip.*

Lyryk
11. 06. 2000
Dát tip
Tohle už napsala Silvinka včera, některé básně se nemají přepisovat.. :-))

zolli
11. 06. 2000
Dát tip
hele technicky jste me pomatli, on se da sonet psat i takhle? To je naky divny, pripadam si cela namydlena :o) ja myslela ze Sonet je 14ti versova lyricka forma slozena ze dvou 4versovych a dvou 3versovych strof navic jsou ty nase pokusy u sonet opravdu Sonety? kouknu na to jeste jednou ale je sonet sonetem kdyz dorzim nejakou formu a plkam v ni a plkam? Ted to neber prosim silvinko na sebe, to je interpelace ;o) na pana KRYTYKA, pokousim se ho dostat do dialogu na tema SONETY a nase predstavy o nich..

Silvinka
11. 06. 2000
Dát tip
Zollinko, sonet nie je viazana forma, mal by mat 2 stvorversia a 2 trojversia, ale nie je to zavazne. Tento moj je obratenym sonetom. To je pripustna forma. Je pravda, ze by mal byt rymovany a mal by vyjadrovat vznesenejsie myslienky, ale ja sa nepokusam byt odborna a presna. Je to taky pseudoseonet :o))) Mas pravdu, ze forma zo sonetu este sonet nerobi ;o)))

Silvinka
11. 06. 2000
Dát tip
.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru