Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Demokracie

05. 07. 2003
1
0
2705
Autor
Mathew


Demokracie - to je rozdat zbraně lidu

 

( Fidel Castro )



pozorovatel
15. 02. 2004
Dát tip
S Fidelem je vždycky sranda. A za co se stydíš? Bych si přečetl jenom to.

Mathew
15. 02. 2004
Dát tip
nevím, třeba za tohle...si čti co chceš, vždyť už je to šumáák..:)

pozorovatel
15. 02. 2004
Dát tip
To je fakt.

zuzuzu
28. 01. 2004
Dát tip
to jako fakt řekl?

Mathew
28. 01. 2004
Dát tip
jóó, řekl.. hele jestli se budeš hrabat tady v těch starejch věcech tak měj na paměti že..jsou prostě starý no, za něco se docela stydím..

zuzuzu
28. 01. 2004
Dát tip
jdu se učit, ale někdy se v nich určitě hrabat budu a pak ti je budu třeba citovat))) tsss, co blbneš?

houba
05. 07. 2003
Dát tip
mám pocit, že Fidel je castrovanej magor a nosit tričko s rudou hvězdou je podezřelá móda, zvlášť u těch, který ke komunismu čichli akorát tak s dudlíkem v puse (to není narážka na tebe, Mathewe) tahle větička - citát, je dost hustá :-)

Krel
05. 07. 2003
Dát tip
ech...

Krel
05. 07. 2003
Dát tip
Z Fidela udělat Fidorky

Yossarian
05. 07. 2003
Dát tip
náhodou, Ransdorf nedávno Castra a jeho tažení proti novinářům a intelektuálům vůbec podpořil.., náhodou Ransdorf je hovado a patří do krimu

Ať už Ransdorf, nebo Grebeníček, nebo Castro, ať se kouknu na jakýhokoliv představitele jakýkoliv komunistický strany, ani jeden mi nepřijde v pořádku. Jeden magor vedle druhýho. Přehlídka kreténů.

Yossarian
05. 07. 2003
Dát tip
hmm, já považoval Ransdorfa za inteligentního, ale když podpořil Castra tak je to kretén komoušskej

Goebls byl taky inteligentní. On zřejmě inteligentní je, to neznamená, že to nemůže bejt debil :-)

Mathew
05. 07. 2003
Dát tip
ano - a nad citátem se nezamyslí nikdo?

Krel
05. 07. 2003
Dát tip
A co je na něm k zamyšlení?

Mat: Zamejšlíme se, docházíme k závěru, že Castro, jako všichni jemu podobní jsou kreténi, copak neni jasný, jak to dopadne, když se rozdaj zbraně lidu?

Mathew
05. 07. 2003
Dát tip
takže čekanka to nepochopila : demokracie - to je rozdání zbraní lidu. A když jsme u těch inteligentů apod., možná tě překvapí že debil je člověk který nesplňuje určitou výšku IQ, tuším že kolem 70, ale to asi kecám. ( a taky čekám na někoho kdo si všimne že to nemyslím tak úplně vážně, ha ha :)

No, to já doufám, že to nemyslíš vážně! A dobře, debil je terminus technikus, máš pravdu, tak mi najdi slovo, co neni, kretén je totiž taky .-)))

Mathew
05. 07. 2003
Dát tip
a myslím že to smažu, potřeboval jsem si jenom vyzkoušet některý reakce - no, moc jste mě nepotěšili :)

Tak zkoušej dýl! Třeba tě někdo potěší!

Mathew
05. 07. 2003
Dát tip
kašlu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru