Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svíce života

03. 07. 2003
1
0
1088
Autor
Tristram

Jedna z mých průměrných,ale jdoucích plně ze mne..

1*

Na pár dní si propůjčit šat, a jen pár hodin si nevinně hrát,
A pořád lát, že nemohu spát, když tu budeš takhle stát, a světlo plát..

Ref:

A pár svící , na práh dát, a pak se dívat, a smutně lkát, že splynou v řeku.
A pár svící na práh dát, a pak se dívat, dětem lhát, že splynou v řeku..

2*

Potom snít, a ve snu se bát, že už nemá co si nechat zdát,
A žít , na dvakrát, jednou půlkou vžd jen umírat a snít..

Ref:

Že pár svící, na práh dám, a pak se na ně podívam, jak splynou v řeku.
Že pár svící, na práh dám, a svým dětem ,povídám.. "splynou v řeku".

3*

A pak vstávat zase sám, hledat odvahu, jen kde ji mám,
Že se na to podívám, pěkně z příma, proč to přijímám tak žít..

Ref:

Že pár svící, na prách dám, a pak se na ně, nedívám, jak splynou v řeku.
Že pár svící, na práh dám, a svým dětem , neříkám, jak splynout v řeku..


johanne
04. 06. 2004
Dát tip
:))

johanne
02. 06. 2004
Dát tip
nejdřív se mi dost příčily všechny ty infinitivy... a že jich tam je :)), ale po druhém přečtení... :D je to docela kolísavé, řekla bych, ale klidně bych si tohle poslechla :o) forma tedy sice nic moc, s těmi rýmy je pravda, co napsal ufotofu, ale myšlenku to nepostrádá... což je taky hooodně důležitý :))

Tristram
02. 06. 2004
Dát tip
právě, ty infinitivy jsou tam kupodivu opravdu schválně:] a profláknutý rýmy, jsem nějak nezvlád, no:]] rád bych zahrál.

UfoTofu
22. 07. 2003
Dát tip
JOJ to jsou teda rýmy. Myslím, že by bylo lepší, kdyby to bylo zhuštěnější a taky bez těch šíleně profláknutejch rýmů

Tristram
22. 07. 2003
Dát tip
zhuštěnější?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru