Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O Šimkovi a jeho jojintech

11. 06. 2006
4
0
3460
Autor
Fairiella

DESÁTÁ A NEJSPÍŠ POSLEDNÍ P.S-Také za spolupráce spolužáka, ale většinou má pravdu ten, kdo tvrdí, že už to nemá šťávu... nebo posuďte sami.

  Byl jednou jeden šimek a dokonce se tak i jmenoval. Byl vysoký, velmi ošklivý, smrděl (jak podotkla správně Karotka) a ještě k tomu kouřil.

  Hodný pan Breber mu ty jointy prodával, a to Šimek nebyl zrovna nenáročný zákazník (i když pan Breber měl obří plantáž marušky mezi kopřivama).  Šimek jich totiž vykouřil tak sto za den. Byl to opravdu hulič. Měl kalhoty ušité z konopí a vždycky, když měl deficit, utrhl si z nich a blaženě přežvykoval.

  Kalhoty ušil pan Breber (byl i švadlenkou) a Šimek mu na oplátku na zahrádce zaléval pažit.

  Jednoho dne pan Breber přišel k Šimkovi domů na návštěvu. Zaklepal na dveře. Šimek byl "pro změnu" úplně zhulený a pana Brebera téměř neregistroval. Pan Breber tedy nechal Šimka na chodbě povídat se s výtahem a šel si udělat čaj. Dal si do šálku sáček a patnáct lžiček cukru. Po vypití čaje však bylo zřejmé, že v cukřence nebyl cukr, ale kokain. "A sakra," zazněla obvyklá páně Breberova hláška relativně ztichlým bytem,  přerušovaná pouze  Šimkem, vyčítajícím výtahu, jak to, že mu neodpovídá na jeho objednávku tří gramů heroinu...

 Jo a ještě něco.  Pan Breber měl jít ještě do baru shakeovat a frajeřit se skleničkama! Jak to dopadlo, to si může každý domyslet...


etna
11. 06. 2006
Dát tip
věřím, že když si to někdo přečte ve stavu zhulenosti jistě ho to pobaví:)mě to nepřipadá nijak zázračné ani styl - ani nápad:)možná by to chtělo brčko ... kdo ví

Mejdlo
12. 07. 2003
Dát tip
WELL, WELL....

m11
09. 07. 2003
Dát tip
tip za vejtah...

Krel
08. 07. 2003
Dát tip
:-))) chm...až tak?

Fairiella
08. 07. 2003
Dát tip
Ne ne, další už nebudou... není kdy je psát a sama, to už by nemělo ten nápad... ale díky za tipy!

Hmmm, tak bych teda rád, jestli máš, vizitku p. Brebera. Ty kalhoty sháním docela dlouho... A jinak se mi tahle docela líbí a s tvrzením, že to nemá šťávu, moc nesouhlasím... Škoda, že už další nebodou... (?) :-) Tip

Wopi
07. 07. 2003
Dát tip
moc šťávy v tom neni, přijde mi to vysušenější než matroš pana Brebera

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru