Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Schizofrenie

11. 07. 2003
11
0
2464

Vždycky jsem byla jiná

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          Analytické texty

                                          A nevědomost vlastní duše,

                                          Analýza, definice,

                                          Všechno je jinak,

                                          Stejný, pořád stejný.

                                          Nad párou z čaje,

                                          Nevím proč,

                                          Sedím, spím či bdím.

                                          JAK TI JE!

                                         „Na umření!“

                                         PROČ

                                         „Nebaví mě svět, ty lidi víš“

                                         NECHÁPU TĚ

                                        „Jak bys mohla“

                                         PORAĎ, NAPOVĚZ

                                        „Jsem bez disciplíny, nesmyslná,"

                                         PROČ SAKRA NEJSI                                            NORMÁLNÍ? 

                                        „Já jsem Ty a Ty jsi Já,

                                         tomu se přeci říká,….“

                                         SchizoFRENIE!

 

 

 

 

 

 

 

 


Nicollette
05. 06. 2005
Dát tip
g_morr napsal hezky každej sme jinej... a divnej....

Lotoska
16. 11. 2004
Dát tip
*

Ajuschka
16. 06. 2004
Dát tip
pěkný, tip

Kolega
20. 11. 2003
Dát tip
Slečno Frénie, jestli už máš recept, pošli mi ho, prosím. Jinak se přejmenuji na pana Frenika. Vždycky, i při narození, jsem byl jiný... :-)) Jo, tipík

apeiron
26. 08. 2003
Dát tip
....mě se líbí...nejsem moc přítelem konkrétnosti...a do ní pocity určitě nepatří....snad jenom....když už ta schizofrenie.....tak je tam i světlá část....ta, kvůli který se žije... ...a s tim dokazuváním něčeho...viz tady kolegové(mohu-li se povýšit na úroveň kritika)...člověk, co se dokáže nad něčim zamyslet...je kouzelnej...možná tady ne-e...ale v životě určitě...

stařec1979
25. 08. 2003
Dát tip
zanechává lidský otisky tip

Scorpiio
24. 08. 2003
Dát tip
halooo, to nejni tak, to se ti jen projevují uměleké sklony:))))

Dokud nedokžeš nic výjimečnýho, tak jsi stejná jako ostatní, v tomhle souhlasím s 815_0. Nefandi si tolik.

815_0
02. 08. 2003
Dát tip
Ne - tomu se říkánaivita - každej si říká, jak je výjmečnej, jak je "divnej" a "jinej" - ale notak - to je ubohý - jeden hloupej život v porovnání s masou je nic - každej se trápí svejma (v porovnání s celkem)ˇmalejma stupidníma problémama a myslí si, jak je ubohej, jak je šťastnej, nebo jak je sám - nic z toho není pravda - říká si to každej a říká to jen proto, aby ho ostatní litovali - je to ubohý - tyhle texty píše spoustu lidí (včetně mě) a myslím, že kdyby to byla opravdu realita, nic z toho by nebylo - jsme hloupí - mírně řečeno... Viz mý dílko "Přátelům literatury o hnusu v nás a kolem nás" - jsme trapný - promiň, ale takovýhle řeči neberu - je těžký si o přiznat, ale nikdo z nás nejni složitej - všichni jsme... Škoda mluvit :-)

dobrej flák! fajn jednohubka!

Čumák
14. 07. 2003
Dát tip
kdybys byla SF, to bys teprv viděla...

Medjídek
12. 07. 2003
Dát tip
FRÉNII BYCH JĚŠTĚ TAK NĚJAK VOBČAS SNES ,ALE TA SCHÍZA...TO JE POTVORA. NEJLEPŠÍ ALE JE ,KDYŽ SE HÁDAJ MEZI SEBOU, TO MÁ ČLOVĚK ALESPOŇ NA CHVILINKU POKOJ T:-)

g_morr
11. 07. 2003
Dát tip
ale hovno. jsi úplně stejná. úplně stejná.

g_morr
11. 07. 2003
Dát tip
to je jako bys řekla: vždycky jsem byla jiná něco mi přes noc vyrostlo tadyhle na čele, víš je to tvrdé svědí to a táhne ohmatávám to: CO MI TO VYROSTLO??? říká se tomu rakoVINA

To nejni schíza, to je normální zrání, jak říkal Víťa Jakoubek ve "Vrať se do hrobu". V Táboře se zraje docela dobře, pozdravuj ode mne pivnici Nový ráj. :o) ...a klub.

g_morr
11. 07. 2003
Dát tip
ano, to je normální zrání. to jsem chtěl povědět. uher není nádor, i když se to třeba zdá ... a byť se třeba právě zdá, že následky můžou bejt stejně katastrofický — ale monty to dokáže říct tak pěkně lidsky...

m11
11. 07. 2003
Dát tip
t

Rowenna
11. 07. 2003
Dát tip
***

Olina
11. 07. 2003
Dát tip
bezva ... ****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru