Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

www.damokles.cz

08. 07. 2003
1
0
2246

Znáte Damokles?

Že já tam kdy lez.....


fermosa
08. 07. 2003
Dát tip
jo, jednou jsem na to taky narazila. Docela slušná vymývárna mozků, nic pro mě..

nin
08. 07. 2003
Dát tip
SV: to mi bylo jasný :) ... slovní spojení teplej bonz je neskutečně hnusnýýýýýý! jinak na Damoklu jsem pobyla asi 3 dny a pak nechala tu svoji bytost chcípnout, protože je to nudná pakárna...

nin
08. 07. 2003
Dát tip
pro mě taky nee, jsem o tom četla v rx, jak se na tom lidi zaháčkovávaj, tak jsem byla zvědavá, je to fakt zoufale nudný, to bych na tom musela bejt fakt hodně špatně, vypěstovat si na tohleto nějakej návyk... uf...

Cveková
08. 07. 2003
Dát tip
V žánru "ostatní " měl autor naléhavou potřebu vyjádřit se k webovým stránkám "Damokles." Lituje svého činu, že na ně kdy vkročil. Údernost a stručnost sdělení bez rozvinutí započaté myšlenky nechává čtenářovu mysl rozjitřenou otázkami. Čističova zkušenost jej zkrátka nenechává klidným: Co je to Damokles? Neuživil se Čistič na Damoklovi? Přišel o práci, střechu nad hlavou, hyne jeho virtuální identita? Nebyla dostatečně schopná a výkonná? Či se vzplanul nešťastnou láskou k bezdomovkyni, která ho nakonec obrala o všechny pozemky a rohlíky? V Damoklovi v každém případě zanechal kus sebe, zbytek vytryskl v tomto neotřelém vzdechu, a nás čtenáře z toho až v vmorku kostí mrazí... Přínos literatuře za výdechovou poezii si zaslouží tIP!

Evička
08. 07. 2003
Dát tip
Jdu na Damoklesa, pěkně od lesa! :-)

Na co jsem se chytla???

Wopi
08. 07. 2003
Dát tip
dámo, kles...

Wopi
08. 07. 2003
Dát tip
já vim, fousatý...

Wopi
08. 07. 2003
Dát tip
koneckonců - jakej pán, takovej krám

nin
08. 07. 2003
Dát tip
Změň si kategorii, aby to nebylo na první stránce.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru