Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

K nebi

08. 07. 2003
1
0
1139
Autor
Tristram

...až poletíš k nebi, tak to pochopíš...

Chtěls jít cestou svou,…a zavřít za sebou,…klika cvakla dveře letí,…Matka přišla o své děti,…jenom náhodou…

 

Ref:     Projít zahradou a vláčet za sebou svůj stín, a jít za tebou,

            cestou dělat stopy v trávě namoklé a v noci, ti zpívat pod oknem, že už spíš…

Svítí slunce zář,…Já pročítám svůj snář,…to co se mi zdálo, …jestli se mi i stalo,…že jsem ztratil tvář…

 

Ref:     Když prošel zahradou tak vykročil, muž co se otočil, když zrovna útočil,

            Cestou stíral slzy z tváře krajkami, co věší na svátky vždy s vlajkami, jako dík…

 

A z jeho dlaní stéká rudá, a horká krev…

Vytéká ze srdce co hlodá a svírá řev…

A chutná po zkaleném kovu, jež byl tasen, vpřed…

A nechce vyhýbat se bohu, co chtěl spasit, svět…

 

Najít anděla,…jež by do těla,…vnesl živou duši,…i když třeba tuší,…že už letěla…

 

Ref:     A z jeho rukou přinést na tváři pár slz, jež se rozzáří…až poletíš… … …
Neslyšící? Ale ne, tak výjimečná asi přece jen nebudu. Jsem z Moravy, děfčátko z vesnice:o)

Tristram
20. 12. 2003
Dát tip
tak v tom případě snad pomůže mp3 a technika umožňující přenos dat po kabelu, neboli internet:) ju?:)

joo, tak to bude asi složitý:o)

Tristram
08. 12. 2003
Dát tip
proč myslíš, jsi snad odjinud než z prahy? jsi neslyšící?

Tristram
07. 12. 2003
Dát tip
tak teď přišla chvíle kdy bysme se měli domluvit kdy a kde:)

tak já říkám:o))

Stěžejním rysem písně je melodie, víme,ale tohle stojí za interpretaci textu samotného...každopádně chtěla bych to slyšet:o)

Stěžejním rysem písně je melodie, víme,ale tohle stojí za interpretaci textu samotného...každopádně chtěla bych to slyšet:o)

Tristram
01. 12. 2003
Dát tip
děkuju:) dneska mi ten text přijde moc hezkej:) kočička:říkám, stačí říct:)

Leila
30. 09. 2003
Dát tip
TRošinku mi to připomíná Baladu s Bohem panem,ale jenom námětem.JInak je to zase něco extra:o)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru