Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

doobeda 10.07.03

10. 07. 2003
5
0
1293
Autor
dick

..bol som si kupit dve piva..chcel som si jedno ale kedze milujem jednu osobu kupil som aj pre nu..co na tom ze je 850 km daleko ...

ako tak nesiem tie dve piva (su akurát vychladené čiže dobréééé) tak som dostal pocit že sa mi vyšmyknú z ruky (niesol som ich v jednej ruke v druhej som mal zemiakovú placku s kuracím soté..)

zmenil som nastavenie  rúk a niesol som ich ako dieťa.v náručí..rpi nich kurča v podobe soté a ja v podobe šťastného muža ktorý práve objavuje Zem som zmizol v jednej z x-tých miestností x-tej budovy x-tého mesta na tejto Jedinej planéte pokiaľ nám pamäť siaha ešte nitko inde vo vesmíre neniesol dve pivá a neľúbil tak ako ja aj keď by sa vám zdalo že sa chválim je to tá najlepšia vec na svete keď môžete tvrdiť že nikto neľúbil tak ako vy a pokiaľ sa tenisová loptičká vracia aj späť je to pekný námet na ešte krajšiu poznámku na okraji šedivých asfaltov dlhých ulíc na ktorých je PLNO ľudí ale nenájdeš NIKOHO.

 

pivo padlo jedno aj druhé..

ľúbiť je ľahké.

stačí k tomu len VERIť A HľADAť. 

 všetko ostatné je B.S. ktorý si tlačíš hore kopcom aby sa ti to nakoniec tesne pred cieľom zosypalo na hlavu..


maia
09. 04. 2004
Dát tip
:-) *

_iris
24. 07. 2003
Dát tip
*** aj ja tak teraz vselico robim :)

dick
14. 07. 2003
Dát tip
B.S. to som videl volakde a je to Bull shit..:-)

aqua
14. 07. 2003
Dát tip
papouch, dick: vzhladom na to ako sa ten hnusny balvan sprava ani to druhe b.s. nie je daleko od pravdy

aqua
14. 07. 2003
Dát tip
skoro som zabudla ... konecne nieco co vesele, svieze v tomto nestastnom svete... lahko sa mi to citalo

papouch
13. 07. 2003
Dát tip
co je to B.S.? (až to budu vědět, tak dám píp, páč se mi to líbí :-) Balvan Sisifův?

tanganika
12. 07. 2003
Dát tip
zeby zalubene pero, dick?!:) ***

reya
10. 07. 2003
Dát tip
ine ako obvykle a paci sa mi to*** vyzeras stastne :-)

KikinaV
10. 07. 2003
Dát tip
prolog se mi líbí moc :-) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru