Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kytara

13. 06. 2000
2
0
1319
Autor
Stepca

Takové postarší, neučesané, letní dílko...

Kytara Mě kytara u hlavy nevadí když únava vítězí a chce se spát když tužka z prstů dávno už vypadla sladce se usíná čas letní je znát. Mě kytara u hlavy nevadí když ruka ji šetrně odloží a ještě doznívá zvonivý struny dech jen hlava dál přemítá - ruce v klín nesloží. Mě kytara u hlavy nevadí ani list papíru na trávě ležící zatím jen dvě sloky na zádech a čára do spánku letící. Mě kytara u hlavy nevadí ani náhodou neškodí snům v mysli nadvláda slovíček nezvadla dál cihlu za cihlou chtěj dostavět dům. Mě kytara u hlavy nevadí podlaží veršů až k nebi se vrší na hmatníku prsty tón za tónem nachází nápad za nápadem do linek prší. Mě kytara u hlavy nevadí na dlani představ už píseň je celá nesměle postává čeká až procitnu už by se narodit chtěla.
Stepca
21. 06. 2000
Dát tip
Děkuju všem a hezké léto přeji :-).

Laďa
19. 06. 2000
Dát tip
Stepco no je to takový...no...takový dost bezchybný a nerozharašený, takže ti nemám co vytýkat. Nevadí?

Merle
14. 06. 2000
Dát tip
jo, i mě si s tím dostal...

Falka
14. 06. 2000
Dát tip
Příjemně se to čte, ještě lepší by bylo slyšet to. Hezký.

Bibša
13. 06. 2000
Dát tip
Tak takhle se narodila další písnička? O čem pak asi byla? O lásce či o zklamání, o dešti nebo o slunci? Mi u hlavy taky kytara nevadí :-) Ale je lepší, když... ale Bibo nesni!!!

Katerina
13. 06. 2000
Dát tip
Ma to krasnou nostalgicko-melancholickou letni naladu :-)) tip Rada bych se naucila hrat na kytaru...

Hackman
13. 06. 2000
Dát tip
jo kytara to krasný voňavý dřevo s molovými akordy uvnitř..dobře se mi to četlo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru