Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nezábudka po mne (nka)

Výběr: kalais
23. 07. 2003
20
4
2582
Autor
Záclona

včera som stratila tvoje knihy

teba s nimi

nedá sa ľúbiť bez činu

aj na nečinnosť

treba mať príčinu

 

zatváram brány opery

lístky sa vypredali

aj tie zakázané

 

v poslednom rade

 

je po svetlách

po tme

po paráde

 

dvojitej tváre

motýľ spí

zo steny na mňa sipí

šípi

že som vystrieľala

všetky šípy

keď si ma objavoval

Krištof

nemusela som si

ani vyzliecť tričko

 

ďakujem

že miesto činu

nechal si Ameriku

Vespucimu

cesta sa zavrela

už je jediná

v strede je poliata

červená od vína

 

 


4 názory

Horavin
16. 01. 2009
Dát tip
Však se nebojím a vím, že láska k člověku nechybí v těchto verších ani v Tobě. Jenom jsem trochu pozlobil :o) nebo se to nesmí? Promiň pokud jsem neměl.

Záclona
16. 01. 2009
Dát tip
Neboj sa, v týchto veršoch láska k človeku nechýbala.

Záclona
16. 01. 2009
Dát tip
Neboj sa, v týchto veršoch láska k človeku nechýbala.

Horavin
16. 01. 2009
Dát tip
Safra, jsi ňáká vostrá :o)* a co takhle trochu altruismu?

Záclona
16. 05. 2004
Dát tip
Elyn: To teda nie :o) Ale poznám sa s ňou. A hovorím rozhodne horšie poľsky ako ona :o) (native speaker)

Elyn
15. 05. 2004
Dát tip
:) tedy, oceňuji tlumočení..;) Nejsi ty Víla? *

Záclona
11. 03. 2004
Dát tip
Ingmaro: Kontynuuje w tlumaczeniu. Kolejna czesc jest troche trudna, bo nie ma odpowiednie brzmiacych wyrazow w polskim - na tyle nim wladam, to sprobuje przetlumaczyc na angielski: the butterfly is sleeping hissing at me from the ceiling he knows that I have wasted all of my arrows * kiedy badales mnie Krzysztofie nie musialam nawet zdjac koszulek dziekuje ze zamiast tego zostawiles Ameryke dla Vespuci´go (Krzysztof = Kolumbus, Amerigo Vespuci - dla niego nazywa sie Ameryka) * droga jest zamknieta juz tylko jedyna w srodku jest mokra czerwona od wina (Nie potrafie preztlumaczyc miedzyslowne gry - naprzyklad wino w ostatniej czesci jest zwiazane z slowem "wina" - dzwiecznie) Sama nazwa tlumaczy sie okropnie bo nazwa blekitnego kwiatku "nezábudka" jest w slowackim polaczona z czasownikiem "nezabudnúť" = nie zapomnić. Po czesku nazywa sie ten kwiat "poměnka" (wymawiaj pomnienka), co jest bliske dzwiekem do slowa "po mne" (=po mnie). Wiec: Nie "zapomnienka" po mnie (nka)...ale jak ta roslina nazywa sie po polsku??? Niewiadomo.

Záclona
09. 03. 2004
Dát tip
Ingmaro: (dosyc literackie tlumaczenie) wczoraj zgubilam twoje ksiazki tobie z nimi * nie mozna kochac bezczynnie i dla bezczynnosci potrzebujemy przyczyne * zamkynam drzwi opery bilety zostaly wyprzedane i te zabronione w ostaniej kolei jest po swiatlach po ciemnie po zabawce podwojnej twarzy * Skoncze to tlumaczenie potem...musze isc...pytaj sie, jezeli czemus nie rozumiesz.

Záclona
02. 03. 2004
Dát tip
po búrke som zazvonila - krásne a jasne pajác to odkýval dve hlavy boleli a viac nemohli vymyslieť ani cestu ani dôvody ísť ale napriek tomu nestáli dnes vidím tie veci akoby sa ani nestali aj pajác je šťastný Jána Ondruša som čítala včera. Prvýkrát. Si mi blízko :o)

dotyková i přes všechny záclony!

aramis
24. 09. 2003
Dát tip
Uaaa uf! skvele tipisko! *

sophieJ
05. 09. 2003
Dát tip
Velmi paci.

Záclona
30. 07. 2003
Dát tip
Braček - nechcem hlbšiu kritiku sa neviaže na pocity... a na Teba už vuobec nie :o) Asi to budem dávať častejšie, aby sme si napísali :o))) Ďakujem...nebola som stratená, len som zbierala nápady a nálady a pocity, až vybuchli.

Mythus
25. 07. 2003
Dát tip
konečne tvoja báseň. nepísal ju ani tynda, ani spoločnosť. len tvoj pocit. kde si bola tak dlho stratená? dvojtvaré. dvojtvárne. tuším, že to má (niekomu) čo povedať. tak trocha viem. vždy, keď nechceš hlbšiu kritiku, mám chuť hovoriť.

Chenoa
24. 07. 2003
Dát tip
moc pěkné!!! tip

Tynic
24. 07. 2003
Dát tip
Předposlední je ********!

blondýna
23. 07. 2003
Dát tip
*

(závorka)
23. 07. 2003
Dát tip
jo (líbí) T

floyd
23. 07. 2003
Dát tip
tak to hej *

guy
23. 07. 2003
Dát tip
Líbí se mi moc ***

Wiki
23. 07. 2003
Dát tip
.....*....

Lúmenn
16. 07. 2003
Dát tip
Nechal jsem Ameriku Vespucimu.....to se mi libi

Naso
15. 07. 2003
Dát tip
stále sa ťa myšlienkohravosť drží. Stále s dobrým rezultátom. Stále objavné výrazy. :-) t.

Rowenna
14. 07. 2003
Dát tip
****

Dabi
13. 07. 2003
Dát tip
úžas upřímný t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru