Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Obrazy duše

16. 07. 2003
1
1
1137
Autor
Tristram

Jedna z písniček, které až tak rád nehraji,al ostatním se většinou líbí.. 2:06min. 5.8.2001

Je jako obrázek, já na ni maluji, a přesto nevím, zda se smím smát.

Já jako malíř, co sahá si do kapsy, pro novou štětku, že půjde si hrát,

Znovu dnes zapínám lampión do deště, s tebou jsem v něm chodíval mnohokrát…

 


 

                        Ref:      A proto prosím, má milá nechoď pryč, já bych chtěl sám s tebou tu být.

                                   Malovat na duši mé krásy vysněné, odpověz prosím, však neříkej ne.

Jsme jako v zátiší v zahradní besídce, já nic neslyším, než tebe,

Já ani nevnímám o čem tu mluvíme, jen koukám na modré nebe.

Uvidíš, že se zas jednou ztišíme, já chci sám s tebou být.

 

                        Ref:      A proto prosím má milá nechoď pryč, já bych chtěl sám s tebou tu být.

                                   Milovat na duši tvé krásy nesčetné, odpověz prosím, však neříkej ne.

 

A dnes tu sedím sám, lampión zhasíná, ani nevím jak se to mohlo stát,

Náhle však přicházíš, ke mně se postavíš, hledíš mi do očí vidíš ten žal.

Tiše mi povídáš, že tu chceš být dál, a abych nevzlykal, šel tiše spát.

 

Ref:      A proto děkuji tvé kráse vysněné, když jsem chtěl sám s tebou tu být,

Maluji na duši tvé krásy vysněné, já jsem chtěl sám s tebou tu být…


1 názor

5lvu
18. 07. 2003
Dát tip
Trochu moc sladky..., ale jestli to myslis fakt uprimne, no tak dobre, ostatne, melodie bude asi pekna, ze? Tak dal pis, at mame co cist. Ahoj, Ol.

Tristram
18. 07. 2003
Dát tip
melodie? snad..snad je pěkná..nevím..jsem na to moc subjektivní..ale asi jsem to napsal v nějakém kritickém opojení..proto to je tak napsané..nevím už..vím že jsem to psal..pamatuji si jak sjem koukal na papír..ale už nevím proč...jak...kdy... děkuju.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru