Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Recyklace (aneb jednou už to tu bylo) :

17. 07. 2003
0
0
1008
Autor
Tristram

Píseň s výrazným názvem i textem, a velice podmanivou melodii.. 3:32min. 20:00-21:00 9.10.2001

Slavíme svátky a když je zakazujem, běžíme zpátky, zlý lidi provokujem.

Stojíme v čele slepé zbabělosti, tancujem čardáš – to všechno od radosti.

Padáme střemhlav dolů do propasti, střádáme léky, obvaz, hojivé masti.

 

Ref:      Jak felčar starý otevře velkou ránu, pes do ní vběhne, zakousne bílou vránu.

            Schováme boty šestkrát prochozené, sháníme věci, jinými vyhozené.

 

 Zašije kabát, kalhoty záplatuje, učí se plavat, sám sebe nemiluje.

K večeří vaří z konzervy párek, bere svůj život jak špatný dárek.

Zkouší si zlepšit náladu komedií, pozná svůj život totožný s tragédií.

           

Ref       Uvidí křivdu, kterou zde páchá, přečte co napsal, K. Hynek Mácha,

            Na první Máj rozsvítí lampióny, zaplane háj, podpálil boží dómy.

           

Ref:      Jak felčar starý otevře velkou ránu, pes do ní vběhne, zakousne bílou vránu.

            Schováme boty šestkrát prochozené, schválíme věci, jinými vyhozené.

            Na první Máj rozsvítí lampióny, zaplane háj, podpálil boží dómy.


bzzz
14. 09. 2003
Dát tip
Text: sem tam něco uhodí jako o strunu,něco bych vynechala,ale celkově***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru