Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z lásky

14. 07. 2003
15
0
4612

 

„Lásko moje, něco pro tebe mám“

 

Pohladím tvou hladkou kůži

 

„Spíš? Vnímáš?“

 

Proč se ani trošku neusměješ?

 

„Dal jsem za to všechny prachy, který jsme měli!“

 

Ale zlobit se nebudeš, věř mi

 

„Ukaž mi ji, miláčku“

 

Jsi tak krásná

 

„Vidíš, co mám? Nevěříš, viď!“

 

Neboj se, budu opatrný

 

„Hezky pomalu, abys necítila bolest…“

 

Třeseš se? Za chvíli to přejde

 

„Je tak krásná a tak zdravá“

 

Vidíš, jak ses hezky uvolnila

 

„Lásko! LÁSKO!!!!! Co je s tebou?????“

 

Nepřehnal jsem to, že ne???????

 

„Miláčku, neumírej mi! To bylo to nejčistší zboží, jaký jsem kdy viděl!!!!!“

 

 

 

DO PRDELE!!!!!

 

neměl jsem ti to dávat

 

 

teď jsi mrtvá

 

 

 

A já mohl mít víc!!!!!


Nějak mě z toho mrazí v zádech.

no to stačí :-))) když k tomu neni co dodat, tak je to fajn, ne? :-)

gASK
05. 01. 2004
Dát tip
Asi jo:) Ale já jsem radši, když jsou ty výlevy a dodatky delší...takhle se debata vytratí do ztracena:)

každá debata musí jednou skončit :-)

gASK
05. 01. 2004
Dát tip
I tahle? To snad ne...!!!

jo, každá :-)

gASK
05. 01. 2004
Dát tip
I tahle? To snad ne...!!!

ano, i tahle

gASK
05. 01. 2004
Dát tip
Tak jo, no:)

skvělý :-)

gASK
04. 01. 2004
Dát tip
Teda..takovej výlev a jediný, co mi na to řekneš, je "skvělý :-)"???....teda........jsem potěšen;)))

gASK
03. 01. 2004
Dát tip
Dobrá: Naučil jsem se, že od tebe musím čekat zdánlivě neočekáváné, že tvoje postavy život vždy nějak překvapí, zarazí a tak. Že se jim často stává to nejhorší, život s nimi ometá, tvrdě je zkouší, a pokud ne, tak to s níma "špatně" dopadne (záleží na osobním výkladu:) Pokud je ometá, neznamená to ještě, že dopadnou dobře, pouze to znamená, že budou smířenější, vyrovnanější a silnější...a tak nějak to navenek přijmou (i když vevnmitř se třeba zlomí)..i když třeba tady najdu nějakou výjimku...(zatím si jí nejsem vědom:) Lepší?;)))

No, to by mě zajímalo, povídej, co ode mě čekat? :-)

gASK
02. 01. 2004
Dát tip
Myslel jsem jako v tvých dílech:) Ty konce a zatáčky a výkruty a tak všelijak podobně:)

Aha .... No, tos mi to vysvětlil :-)))))

gASK
01. 01. 2004
Dát tip
Takový trošku depresivní:) Ale pěkně napsaný...a zjistil jsem, že už tak trošku vím, co od tebe čekat...***

lenty2
29. 07. 2003
Dát tip
oh, sakra. Nic moc pro mě:o(

Dejf
24. 07. 2003
Dát tip
Zaujímafé ... a chybka "všechna prachy" ...

No, vidíš a seš první, kdo si toho všim! :-)))

Endif
24. 07. 2003
Dát tip
Nechápu, jax mohla nevidět film, kterej doporučujou j_i_r_i_k a Endif :)

Už jsem to řikala, depresivní začátek

Endif: To je zajímavý, už mi tuhle Jiřík u něčeho řikal, že se mu vybavil tenhle film a já ho nikdy neviděla :-)))))

Evička
22. 07. 2003
Dát tip
Asi jsi narkomanka nebyla, nejsi a nebudeš!

No, nebyla :-))))) jak to víš??? :-)))))

Evička
22. 07. 2003
Dát tip
Z toho, co jsi napsala, a protože jsi rozumná ženská, která si umí život vychutnat bez náhražek, nonééé! :-)

No, ráda to o sobě tvrdim :-))))) ale tak úplně to pravda neni. Pravda je, že to, že o sobě vim, jak moc jsem závislej člověk a tak jsem to radši nezkoušela a bojim se toho, jako čert kříže :-)))

Endif
22. 07. 2003
Dát tip
...se mi vybavila ta křísící scéna z Pulp fiction :)

Neva, mě zase tak moc taky ne :-)))

limetka
19. 07. 2003
Dát tip
Takhle s láskou mluvila o heroinu moje kamarádka ( možná ještě líp ). Je už po smrti. Takže téma o drogách se mně vždycky dotkne. Pro mně óne sranda.

To je mi líto. Vyptávala bych se, ale asi na to nejsi zvědavá. Promiň

limetka
19. 07. 2003
Dát tip
Proč by ses omlouvala. Zvědavost je přirozená vlastnost. Obvzlášť pro nás, ženský:-)

jenže já jsem zvědavá hodně a k otázkám drog jsem nemilosrdná

limetka
19. 07. 2003
Dát tip
To chápu. Já byla také.:-)

A už nejsi?

limetka
19. 07. 2003
Dát tip
Už ne. Vím o tom dost.

Tak mi řekni, proč bych měla ty lidi litovat

j_i_r_i_k
19. 07. 2003
Dát tip
limetka: Jééé, nejsem sice ženská (teda určitě ne anatomicky a mentálně to taky nějak nezvládám), ale taky jsem zvědavý - tedy proč "ty lidi" litovat, případně zda je litovat...

limetka
19. 07. 2003
Dát tip
Já neřekla, že jsou hodni naší lítosti. Spíš litovala ty lidi okolo ní. Snažíte se zpočátku pomáhat. A protože o tom víte prd, tak k ní přistupujete jako k nemocnýmu člověku. Ale ona potřebovala jen jednu pomoc. Najít v sobě vlastní vůli skončit s tím svinstvem a najít si důvod proč skončit. Vy jí nesmíte život v žádným případě usnadňovat. Ale já to zpočátku dělala a její rodina taky. Všechny nás okradla o cenný věci, které pak prodala, aby měla na dávku. Takže lítost? Nikdy!!!

Pokud podáš pomocnou ruku feťákovi, tak musíš počítat s tim, že tě okrade. Takže bez lítosti i k těm, kdo pomáhaj.

j_i_r_i_k
19. 07. 2003
Dát tip
limetka: Odpověď, v niž jsem doufal, díky :)...

limetka
19. 07. 2003
Dát tip
Pravdu máš cekanko ucekana. Ale jak jsem už napsala, prd jsem o tom věděla. Tehdy se o drogách moc nemluvilo v té naší socialistické vlasti.

Teda sorry, bez lítosti k těm, kdo TAKHLE pomáhaj

To ano, to je pravda, prd se o tom mluvilo a považuju za velkou kliku, že jsem se v tý době setkávala jen s chlastem

limetka
19. 07. 2003
Dát tip
Jenže se musíš nejdřív spálit, abys pochopila, že tam ty ruce nemáš strkat. Všechno děláme jednou poprvé. Takže bych k těm, co TAKHLE pomáhaj byla shovívavější.:-)

No, já ne. A to jsem se nikdy nespálila. Když jsem četla před deseti lety Memento, tak jsem nejvíc brečela nad tou mámou, co furt dává za dveře ty kastrůlky. Dneska už mě to nedojímá. Slabošská ženská, která neuměla dát svýmu dítěti domov, kvůli despotickýmu otci.

limetka
19. 07. 2003
Dát tip
Tak to Ti gratuluju. Jsi Ty ale šťastná žena:-) To já jsem si je spálila několikrát.

No, já si je nespálila s feťákama, ale jinak s kdekym :-))))) neboj :-))) a stejně nelituju :-)))

limetka
19. 07. 2003
Dát tip
A to já zase jo! Ještě jedno přísloví jsem porušila hned několikrát: Do stejný vody dvakrát nevstoupíš:-)))))))))

Jo, to je taky moje hobby, chodit se koupad do stejný řeky, ve který jsem se už několikrát topila :-)))))

limetka
19. 07. 2003
Dát tip
Důležitý je že neutopila!!!!

No kdoví :-) třeba jo :-))) třeba jsem dušička v hrníčku a klepu morzeovku na pokličku :-)))))

cevik
18. 07. 2003
Dát tip
Zamrazí,......projde hlavou trošku nechápavě ,.....ale konec? Proč se neusmát?! Je dobrej a tak ,,,,,,uf,...mě se to přeci netýká, každýmu jinak cesta utíká....:)

Cevik: Gratuluju :-)

cevik
18. 07. 2003
Dát tip
Děkuji,.....)

j_i_r_i_k
18. 07. 2003
Dát tip
Hmmm, mě to nějak nebere, neva? :)))

Koukám, jak se to tu hezky rozjelo :-))) já vim, že to neni nic moc, ale nějak jsem to potřebovala sdělit, dyk už mě snad znáte :-))) mělo to bejt trošku pro pobavení, i když vim, že tohle téma moc legrační neni. Jenomže já jsem fakt přesvědčená o tom, že toho se člověk může vyvarovat, aby spad do něčeho takovýho. Chtěla jsem to smazat, ale nechám to tu :-) můžete to považovat za diskusní fórum na téma drogy :-)

Řekněme, že máš lepší, ale držíš si standard. Musim říct, že začátek mi připoměl asi dvacet let starou písničku toho rakouskýho novovlňáckýho zpěvák, myslim, že se jmenuje Jeanny (ta písnička), je to zpověď úchyla, co právě zabil holku a to začíná podobně: jako seš tak pěkná hebká, játě miluju atd. přitom už tam visí napětí jako tady, myslel jsem, že to půjde tímhle směrem, ale tohle vyústění taky neni špatný.*

No, vidíš, jak je to skvělý, na vrcholky Hitparád se to dostalo!!!!! :-)))))

Mně teda neni, ale možná to byl Falco, ne, to je jedinej Rakušák, kterýho si pamatuju, že by něco zpíval :-))) nebo ne?

BLBL, nikdy jsem ho neviděla a Falco byl ten pes v tom filmu.....jo, Nekonečnej příběh, víš! Taková muzika mi vždycky naháněla husí kůži. I když DM jsem jednu dobu snesla :-)))

Kajman
17. 07. 2003
Dát tip

JO, to je vono :-)))

No jasně Falco, Stando je ti povědomej, protože jednou jsme jeli z Drážďan a ňáký dvě buchty to tam poslouchali a já jsem ti začal líčit ten text a oni si ho nechali ode mě přeložit, proto. Kajmane: Kecáš, lidí, co se z toho dostali pár je, některý komunity na bázi dobrovolnosti maj docela výsledky.

Kajman
17. 07. 2003
Dát tip
no to asi nějaký budou, přesto se mi nechce věřit, že to jsou oni, víš, jako ty lidi po těžkej operaci, nebo tak něco, oni přece už nikdy nejsou takový jako před, ne nějak poznamenaný, prostě to už nejsou oni, řek bych, ale možná se v tom jenom moc vrtam......

J_M_C
17. 07. 2003
Dát tip
tak, dostanou se z toho, ale cena je vysoka. nektery se pak vratej a ty jiny, hmm to uz nejsou ty lidi. znam je, znam ty co se z toho dostali, i ty co se vratili. tech co se z toho nedostali je ale mnohem vic.

Chtěné až na půdu, řekl bych....

J_M_C
16. 07. 2003
Dát tip
rekl bych konec dobry, vsechno dobre ne, ten konec je spravne cynicky a tak to ma byt

Hynie
15. 07. 2003
Dát tip
Tak to je síla...

sleeping_beauty: Tak to jsem ráda, že ty výjimky opravdu existujou. :o))) A potvrzujou pravidlo. :o)

Kajmane: Znám osobně člověka, který to dokázal. Zkrátka jednoho dne zjistil, že většina jeho kamarádů - narkomanů už nežije a zbytek sedí za svoje "vydělávání" peněz na fet. Vím, že není určitě jediný, ale je pravda, že jich není mnoho. Čekanko: Určitě máš lepší, ale i tak tip *

silent
15. 07. 2003
Dát tip
no...myšlenka hezká, ale trošičku mi to přijde moc angažovaný, moc chtěný...opravdu máš lepší

Dash_707
15. 07. 2003
Dát tip
Ale no tak ... :o)

per_zay
15. 07. 2003
Dát tip
hmmmm.....T

ska
15. 07. 2003
Dát tip
achich*

guy
14. 07. 2003
Dát tip
Ty feťácký témata se tě drží nějak hodně tvrdošíjně .... teď nevím, jestli mám zůstat vážnej, nebo ne, tak radši počkám na nějaký další indicie (ale takovej nahořklej úsměv se mi trošku přehnal) ***

Jak drží? To je podruhý! :-))))) Nebo ne? :-) No, trošku jsem chtěla, aby to bylo na usmání. Ani nevim, proč. Ani to neni veselý téma. Jenže mi tak nějak přijde, že v tomhle případě je každej svýho štěstí strůjce.

guy
14. 07. 2003
Dát tip
Souhlasím ... tak se nahořkle zasměju ještě jednou :-)

Aki
14. 07. 2003
Dát tip
hmmm... myslím, že máš lepší kousky, tohle se mi nijak zvlášť nelíbí...

No nevím teda, kdyby si dal "hodně čistýho zboží" 2x víc, tak by zaklepal bačkorama. :o) Leda že by myslel, že bude mít NAPOTOM. :o)

Aki: Já vim :-) SV: koukala MP: jo, na potom :-)))

Ehm, můj postoj k drogám taky není zcela záporný, ale myslím si, že píchat si héro je kokotina. :o) Fakt neznám nikoho, kdy by dokázal přestat... heroin je taková konečná, řekla bych... asi existujou výjimky, ale bude jich hrozně málo... pamatuju si, že když onehdá v Káčku někdo zmínil, že jeho sestra byla na černým héru a dokázala přestat, tak tam všichni toxíci seděli s otevřenejma hubama...:o)

m11
14. 07. 2003
Dát tip
:-))) dělit se je píčovina........... jenže když je jeden sjetej a druhej ne, to je taky píčovina....

houba
14. 07. 2003
Dát tip
huh, brrr, (to neplatí o tvý básni, ale o tom tématu)... no nic, zavírat oči nemá cenu, ale vždycky, když něco takhle laděnýho čtu, běhá mi (děda) (M)mráz po zádech :-) / :-( t*

StvN
14. 07. 2003
Dát tip
Nic.

Kajman
14. 07. 2003
Dát tip
jo, z toho se ještě nikdo nevysekal, jestli jo, tak kecá, existuje závislost psychická, která závisí na osobnosti a pak ještě na heráku, no to už snad neni ani závislost, to je jako když někdo odcestuje do hor a stane se zenovým budhistou, prokoukne pomíjivost a už ho nikdo nikdy neuvidí, teda tělo možná jo

Kolega
14. 07. 2003
Dát tip
Literárně nic moc, promiň.

Kajman
14. 07. 2003
Dát tip
au!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru