Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rádobyprovokativní plácnutí do vody

14. 05. 1999
0
0
1069
Autor
Vodiik

Něco z archívu, když jsem byl hodně zklamanej.

Tak odhoď svoje tělo a osvoboď svou duši, přestaň se správně chovat a dělat co se sluší, pohlédni pravdě do očí a ukaž pravou tvář, vždyť od mládí tě jen učili jak nosit svatozář!
Print
19. 05. 1999
Dát tip
Vodiiku, nevraždi konevence, je to zbytečný - jednou se staneš jejich součástí, věř mi...

snoopy
18. 05. 1999
Dát tip
depresi? zklamání? vystihuje to spíš opak, nadšení a tak.. vraždit jdu, už dávno vraždím jak to jde, ale ono mi to taky moc nejde..

Merle
17. 05. 1999
Dát tip
Nechci bejt tak hnusnej jakej sem, tak hrubej, tak zbabělej. Chci bejt lepší. Je to tak špatný hrát si na lepšího?

papoušek
17. 05. 1999
Dát tip
tak tohle stojí za to..

Vodiik
17. 05. 1999
Dát tip
Každej musí sám vědět co stojí za to. Tohle byl jen pokus vystihnout depresi ze sebe sama. Párkrát jsem se pokoušel takhle osvobodit, ale vždy mě to převážilo zpátky, nicméně ještě nevzdávám tento ztracený boj a sám sebe, jakož i ostatní, vyzývám k vraždě svazujících konvencí!

Jákob
16. 05. 1999
Dát tip
chtěl bych, ale nedaří se mi to

B.Ezejmenij
15. 05. 1999
Dát tip
Fakt, jaký to bylo???


( nenech se rušit, jen dodávám otázce jistou urgentnost. )

K.K.K.
14. 05. 1999
Dát tip
Máš pravdu. Jen by mě zajímalo co skrýváš ty!

Gity
14. 05. 1999
Dát tip
Udělal jsi to?
Odhodil jsi ji?
Jaký to bylo?????

Print
14. 05. 1999
Dát tip
Fakt, jaký to bylo???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru