Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jéééééj

15. 07. 2003
6
0
2478
Autor
KayTee

Tohle se mi mooooooooooc líííbííí a řekla jsem si, že je škoda překládat to do češtiny. V slovenštině to má ten správní šmrnc :-)

J. Kerouac

 

Jediní naozajstní ľudia, ktorých poznám sú blázni, blázni do života, utáraní blázni, cvokovia na spasenie, tí, ktorí chcú mať všetko - a hneď!, ktorí nikdy nezívajú a nevravia veci-čo-sa-patrí, ale horia, horia, horia ako tá skvelá raketa, čo sa rozprskne a vystrelí tisíc pavúčích nožičiek proti hviezdam, že len modrastá svetlička ostane uprostred a všetci vydýchnu  "jéééééééj!!!"

 

***


Milly
29. 10. 2003
Dát tip
Tak tohle znám-a moc se mi to líbí! * :-)

KayTee
29. 10. 2003
Dát tip
Mě taky

sejf
13. 09. 2003
Dát tip
Raději dávám tipy za vlastní tvorbu, ale když tohlr je tak good... tip

815_0
07. 09. 2003
Dát tip
Slovenština má šmrnc ! Miluju jí - je překrásná a - citátek taky (i když se mi nezdá, že by to vůbec šlo srovnávat...:-)) TIP

Tak by to mělo být.

Hynie
15. 07. 2003
Dát tip
Taky takové znám, a stojí to za to... (jeden se na mne stále kouká každý ráno ze zrcadla a nevím proč) Ale někdy tě lidi tak strhnou, že to pak stojí za to taky... *

Watukina
15. 07. 2003
Dát tip
Tisíc pavoučích nožiček - to by byla moje smrt.Ne, to já jen tak,ta metafora mě upoutala. Kerouac má hodně perel.

KayTee
15. 07. 2003
Dát tip
A víš že já znám jen tuhle jednu?

Dash_707
15. 07. 2003
Dát tip
Líbí :o) :)))***T

alina
15. 07. 2003
Dát tip
:o))) JO!!!! mimochodem, co Ty máš s tou slovenčinou?? ;)

KayTee
15. 07. 2003
Dát tip
Já? Niiiic, chichi,.....jen jsem 14 let žila na Slovensku :o))) Od 4 do 18. V Praze jsem teprv od 28.září 2002 ;o) Školy mám slovenské, takže slovenštinu ovládám dokonale slovně i písemně a češtinu...no písemně to už jde a slovně ji ovládám od narození, i když teď s pořááááááádnýýýým slovenským přízvukem...ale co se dá dělat... ;o)))

alina
15. 07. 2003
Dát tip
jakýpak COSEDÁDĚLAT dyk je to pěkný :o)) Taky mám pár počeštělejch slovenskejch kamarádů :o))

KayTee
15. 07. 2003
Dát tip
No to já mám matku češku, tátu slováka a bráchu taky slováka, no a já jsem se narodila v ČR, takže to bylo u nás u hokeje opravdový vzrůšo............

Nevímkdo
15. 07. 2003
Dát tip
líbíííííííííííííííííííííí T.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru