Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Večer poezie

14. 06. 2000
0
0
2105
Autor
Jim_Page_LZ

Pozvání od Totíků ...

Moji roztomilí Písmáčci ... přijměte prosím pozvání od kolegů z časopisu Totem na Večer čtení autorské poezie, pořádaný kulturním sdružením Loreta (resp. časopisem Totem.cz). Akce se koná 29.6. v divadle Za Plotem (Ústavni 11, Praha 8) od 19.00 . V rámci večera bude i výstava fotek, a chystáme (možná) i krátké divadlování ... Jste všichni vítáni. Za kulturní sdružení Loreta a časopis Totem Jimík (Petřík ) P.S. Divadlo Za Plotem se nachází ve velmi zajímavém prostředí psychiatrické léčebny v Bohnicích :o))), takže pokud bude někdo jevit neobvyklé známky chování, má zajištěno i ubytování a to na dobu neurčitou :o)))
zolli
16. 07. 2000
Dát tip
ju ja to asi nestihla ze jo? :o))

Merle
10. 07. 2000
Dát tip
Klárka: abych tak řekl: zbyt... no nic ;-)) kromě pár technických problémů, a hlučení hospodských povalečů to chybu nemělo...

Klárka
03. 07. 2000
Dát tip
Jake to bylo? :-)

Cid
20. 06. 2000
Dát tip
Šílenko pojď. Bude Tě chránit před zřízenci, pokud Tě neuchráním, alespoň padnu hrdině v boji. Jinak pokud by se ta pé eska měla brát vážně, tak odejde tak padesát procent písmácké populace. Těším se na vás.

Sarken
20. 06. 2000
Dát tip
jů Jimmi Bohnice jsou můj první domov, jen se bojím, jak to bude s tou chatou, když všichni (bez urážky) skončíme ve vypolstrovaných celách, o)))

Marigold
20. 06. 2000
Dát tip
Mám před zkouškou a už mne zvala Trisi (nebo tak nějak..neříkej ji prosím, že tak komolím její nick:))...). Opakuji: uvidím...

Špuntík
16. 06. 2000
Dát tip
sakra mám noční.....

Tynic
15. 06. 2000
Dát tip
Teda docela hrozí, že přijedu !!! Budu v Prague totiž už pár dní před slavnou výpravou na Sarkenčinu chatu...aspoň poznám "pravé" básníky ! :o))) Máš telefén, na kterém Tě můžu chytit ?

Merle
15. 06. 2000
Dát tip
Jim: To by možná šlo... sakra... asi jo

Jim_Page_LZ
15. 06. 2000
Dát tip
ahoj Pismaci ... pane jo, to je uzasny, jestli byste mohli ... mluvil jsem s kolegy z redakce na Totemu a dohodli jsme, ze pokud by i nekdo na Pismaku mel zajem vystoupis se svoji tvorbou, ma prilezitost ... takze kdo ma zajem, poslete prosim asi 3 dila na adresu casopis@totem.cz ... na vecirku (pokud se neurazite) uprednostnime autory Totemu, ale budem radi, pokud se zucasnite i Vy Pisma'c'ci ... zatim ahojky Petr'i'k ...

Bibša
15. 06. 2000
Dát tip
Pane Bože, proč ve čtvrtek??? :-))))

Jim_Page_LZ
15. 06. 2000
Dát tip
Bibso ... my jsme jinej termin nemohli ;o( ... priste se polepc'i'me ... slibuju ;o)

Falka
15. 06. 2000
Dát tip
Kruci, kruci. Jime, Ty mě mrzíš. Ve čtvrtek. Kdyby pátek, ale takhle :-( Musím šetřit s dovolenou. Zkusím to zařídit, jakkoli. Ale jestli mě roztrhne šéf, budeš mě muset slepit. ;-))) Mimochodem, je Vyšehrad ještě volnej?

Šílená
15. 06. 2000
Dát tip
Falko - pročpak si mi poslala avízo?:o) copa já jsem tiskový mluvčí Vyšehradu? Já v celku s Vyšehradem nemám nic společnýho - kromě duše... Hele nejlíp by si udělala kdyby si to ten čtvrtek přišla otestovat;o)!

Šílená
14. 06. 2000
Dát tip
chtěla jsem přijít ale ..... asi bych to neměla riskovat že! tvé P.S. bylo značně výmluvné.... :o))))

Jim_Page_LZ
14. 06. 2000
Dát tip
Šílenko ... budeme možná hrát i divadýlko ... vycházíme z aktuálního prostředí :o) ... fakt přijď :o) neboj, Tebe já jim nedám :o)

Merle
14. 06. 2000
Dát tip
taky sem chtěl přijít, ale ve čtvrtek se do Phy nejspíš nedostanu... kdyby jo, zjevím se, nebo zavolám... užijte si to

Jim_Page_LZ
14. 06. 2000
Dát tip
kdybyste tak njěka sehnali ubytování, tak by se druhý den tj. v pátek mohlo vyrážet společně na Sarkenčinu chajdu ...

Šílená
14. 06. 2000
Dát tip
ubytování není problém - Vyšehrad je dost velkej - tráva je k spaní prostřená:o) přivítám společnost:o))) ale do Bohnic mě nikdo dobrovolně nedostane - vím že bych se už s vámi na zpáteční cestu nevypravila...:o)))

Kangi
14. 06. 2000
Dát tip
asi bych měl zajít, právě k vůli tomu P.S. ...

Cyndi
14. 06. 2000
Dát tip
bohužel... :-(

zolli
14. 06. 2000
Dát tip
hele mam volno ale zacina nam dovolena ...tak nevim nevim

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru