Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

time out (oddechový čas)

17. 07. 2003
3
0
2157
Autor
Luk_Malér_8

Horko a kašna a pivko. Jéje

 

time out

 

xakru práce zívá

a nemá     co  pít

 

nervózně

stahuje roletu

pozoruje pávy

        sochy        na   kašně

         oči           na   ocase

                       mrkají

 

jak nohy krasavic

 


To je spíš náhoda, že přišly vedle sebe, ale stejně jsou ženské nohy megadůležitá věc. Možná jsem to tady s těma barvama posral, páč totiž já to píšu do upravovanejch obrázků a na Písmáků tak jaxy himprovizuju.

KayTee
29. 07. 2003
Dát tip
stejně obdivuji, jak si dokážeš pohrát s barvami ;o)

To jo ale tady jseme se netrefil, ty vobrázky sou fakt lepčejší.

KayTee
28. 07. 2003
Dát tip
co ty máš s těma nohama??? ;o))) barvy od MATELa ;o)))

Cirilla
22. 07. 2003
Dát tip
WOW, tak to je ale barevnej nářez... jak po tripu, pomalu.

Takový ty jejich kloboučky a čepečky, jojojojojo. Snažím se o nápodobu.

Mám-li pouze mentální dready, funguje to lépe, než mít skutečnou hřívu. Zkus to - máme doma takovej stříhací strojek....

Rezatou, chachá, čerstve naolejovanou, a na vlasatcích si zgustne nejvíc.

Tak to mu se říká "být mistrem černé tagie"... Ale trochu to vypadá jako vlajka homosexuálů...

tagie, nerozumim - vysvětli.

není zač, no mistři černé tagie umějí s tagy to, co je běžným smrtelníkům zastřeno tagemstvím... vysvětleno?

Dash_707
17. 07. 2003
Dát tip
:)** :o) máš-li na mysli tag jako kresbu v graf. ...pak ano:o)

per_zay
17. 07. 2003
Dát tip
hmmm........

T_O_M_
17. 07. 2003
Dát tip
ten prolog je suprovej a celý je to takový hravý tak posílám tip...

Jo tag, jako graffiti, musíš starci prominout, homosexuálů, ani ne, chtěl jsem aby byli byrvičky takové letní až africké.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru