Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak Knedlík sbalil Knedlinku

18. 07. 2003
12
0
3039
Autor
KayTee

Tak tohle jsem vám chtěla napsat už včera, ale místo toho jsem sem přispěla pohádkou Jak vznikl vesmír. Teď už je tady slíbená pohádka o Knedlíku a Knedlince....

Jak Knedlík sbalil Knedlinku

 

Musím se s vámi podělit o příhodu, která se mi stala včera u oběda.

 

Tak jako každý den i včera jsem šla s přítelem na oběd o polední pauze. Většinou chodíme k Rozvařilům a včera měli skvělé menu...plněné knedlíky vepřovým masem se zelím. Mňam, mňam...prostě jedno z mých nejoblíbenějších papaníček. Když nám pani servírka donesla po polívce (kterou mimochodem nesnáším) knedlíčky, už mi pořádně kručelo v bříšku. Pani před nás položila talíře a my jsme se pustili do jídla. A vtom se ozvalo: "Ahóóój!" S přítelem jsme se na sebe nechápavě podívali. To "Ahóóój!" totiž vycházelo z mého talíře. "Ahóóój!" zase!!! Teď mluvil ale Štefiho talíř. 'To snad není možné,' říkám si v duchu, 'naše talíře spolu mluví!' "Jak se jmenuješ?" ptal se můj talíř dál. "Knedlinka, a ty?" odpověděl Štefiho talíř. To nám už nedalo a hlavy jsme sklonili až ke knedlíkům. A co nevidíme! To nemluvili naše talíře, ale naše knedlíky. Ten můj, představil se Knedlince jako Knedlík, na mě kouknul a říká: "Co čumíš? Ještě si neviděla mluvit knedlíky nebo co?" Pak se otočil na Knedlinku a říká: "Kotě, co budeš dělat po obědě? Nechceš zajít do kina? Mám lístky na nejlepší místa..." Knedlinka se vyzývavě usmála: "A co když řeknu, že už něco mám?" "Tak to přijdeš o nový trhák s Melem Knedlbsonem...ale jak chceš.." pohodil Knedlík svou hřívou a seskočil z mého talíře na mou sukni, kde zůstal mastný flek a pak na zem. Knedlinka jenom zamrkala a vzdechla: "Ooooch, to je nabiják...", mrkla na mě, "Knééédlíííkůůů, počkééééj!!! Jdu s Tebouuuu!!!" Ještě jednou se podívala na Štefana a na mně a udělala rozkošné "Pápá". Pak seskočila na Štefiho kalhoty, kde taky zůstal mastný flek, udělala 'hop' na zem a dohonila Knedlíka. Viděli jsme jak Knedlík chytnul Knedlinku za zadek a spolu odknedlíkovali do kina. Podívali jsme se na sebe, otevřela jsem pusu a chtěla to okomentovat, ale...."Ahóóój!" ozvalo se z jeho talíře........

 

 


Arien
12. 04. 2004
Dát tip
Ty si k sobě ale krutá, to se ani nenajíš?

machal
07. 04. 2004
Dát tip
Je to pěkný. Dobrý nápad. Kamarád má přezdívku Knedlík, ale ještě s ním do kina nikdo nešel :) Dávám Tip.

Hermann
01. 04. 2004
Dát tip
Super, toto dielko už hodnotím asi tretí krát, stále mi to tu vypadáva, a ukazuje chybu ale teraz by to malo byť ok... Poviedočka je krásna, plná humoru a takého mladíckeho elánu...Len je tam na môj vkus trochu viac smiechu, ja som taký posmutnelý človiečik...Inak paráda a i ja by som chcel byť knedlík, aby ma mohla jesť nejaká pekná dievčina..Hermann

KayTee
10. 03. 2004
Dát tip
chichi..děkuji s červenou tváří ;o)))

Albireo
09. 03. 2004
Dát tip
Tak tohle je opravdu super! Knedličí Tip

KayTee
07. 09. 2003
Dát tip
děkuji tygříku ;o)))

Tygřík
06. 09. 2003
Dát tip
Dávám ti Tip!

Kytička
27. 08. 2003
Dát tip
roztomilý, úplně je vidím, jak spolu odcházejí do kina :-)))) *

Kenvelo
26. 08. 2003
Dát tip
hahaha huhuhu hihihi *

pozorovatel
31. 07. 2003
Dát tip
Knedlíky já rád.

KayTee
31. 07. 2003
Dát tip
Mňam...dyť já taky...když neutíkají ;o)

Dobrýýýý. Čoveče, takhle se zpoetit vlastní nešikovnost, óóó jak je mi to blízké.*

KayTee
28. 07. 2003
Dát tip
Díky Luku ;o)

Taky eště abys nadávala.:-))))))))))))))))))

Hynie
22. 07. 2003
Dát tip
Tak to je dost dobrý nápad. Hlavně ten otevřenej konec se ti poved. Fakt. (p.s. asi jsem dostal na něco chut...)*

KayTee
22. 07. 2003
Dát tip
Hynie hádej co jsem jedla asi před půl hodinou? ;o)))

kaktusik
18. 07. 2003
Dát tip
:-))) .. píš takéto veci aj naďalej .. len čo potom s tými mastnými fľakmi na šatách :-) .. ale snáď to stojí za to .. máš môj T

KayTee
18. 07. 2003
Dát tip
Jo, to stojí... Je zaujímavé pozorovať knedlíky na rande ;o)

KayTee
18. 07. 2003
Dát tip
Avízo - další pohádka ;o)

Dash_707
18. 07. 2003
Dát tip
:))**líbí

Skip
18. 07. 2003
Dát tip
Tak to je dost hustý:-))) tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru