Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

každému..(něco)

18. 07. 2003
9
0
1418
Autor
(závorka)

 

na jemnou dětskou pokožku

 

p e m p r s

 

-

 

 na drsnou mužnou..

 

p r s

 

-

 


Mařka
09. 09. 2003
Dát tip
Jen moje vrozená prudérnost mi nedovoluje dát Ti Tipa. Kdybych byla třeba Stojardupdzemi tak bych Ti ho dala.

Josefk
04. 08. 2003
Dát tip
pem! :-)))

PS
21. 07. 2003
Dát tip
:o))) (k tomu fakt není co říct :o)))

Nostradamus
19. 07. 2003
Dát tip
:-)

(závorka)
18. 07. 2003
Dát tip
zdrcen kritikou (že prý jste ochuzeni o jistě zajímavou diskuzi) změnil jsem kategorii z indispozice (..na blbůstku..)

(závorka)
18. 07. 2003
Dát tip
z dosud došlých "kritik" přetiskuju (autoři se jistě poznají): - dobrý :o) - Ano, mohli bysme udělat joint-venture.* - :) - na vaginálnu - prst - :-))* - a co na prs...? :))) (koukám že tě léto inspiruje...:)) - nemá chybu ... chyba je ovšem ta kategorie, řekl bych, že pod tím mohla bejt docela zajímavá diskuse pro veřejnost ... - zas jedna zázvorkovina! :-)) - na prs? - drsnou mužnou.. - no víš, ono takové několikadenní strniště na pěstovanou a heboučkou kůžičku není zas nic tak dvakrát příjemnýho...:)) - A je ta poslední pomlčka bradavkou?

Jinovata
18. 07. 2003
Dát tip
básník by se měl spíše ptát, je-li ta poslední bradavka pomlčkou

Kolega
18. 07. 2003
Dát tip
To co jsi namaloval v ...namaluju ti ..., se s tímhle nedá srovnávat, naprosto.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru