Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohlednice

20. 07. 2003
3
0
2460
Autor
drfaust

...a myslím i na Římana, jenž otáčí kolem osudu, když není tu voda, jen skála a žádná voda...?

Pohlednice

 

Cestou na kole... vpity vڑechny pozdravy od Fidéla, když slunce žhne. Myslel jsem, o zpovědi budoucností... nic nevím.  Jen s pocitem, když ta tráva mluvila (jazykem z tebe); tady jsme se milovali... asi před rokem. Já už to nemoh vydržet, a když Ty jsi tak podléhavá... budíš mý‎ otázky ze spaní. Prjatěljá. لindy zas na náměstí, až  k místu, kde začíná řeka, kterou jsem naučil mluvit. Dneska mám radost i z písku. Teď mne m‎ý záda; padám mu do dlaní. To všechno v ulici, kterou kráčíme k přístavu. Jsi zase trochu blíž k odpovědi... jsi zase trochu vlídná bříza a před mý‎m domem...  (Ty) ve městě, kde už nebydlím.


drfaust
02. 06. 2005
Dát tip
no to není sbírka... to je nezveřejněný archiv... akorát, že jak mě má někdo v oblíbených, tak mu příjde avi..:-)

Fouckault
01. 06. 2005
Dát tip
urbální dialog: .-) to znám..***

drfaust
01. 06. 2005
Dát tip
kde jsi tohle vytáhl? to je strašně dávno... 2*365 dní na zpět... urbální, znamená jo městský? s městem? nebo v rámci města?

Fouckault
01. 06. 2005
Dát tip
máš sbírku ne?.. jo já si povídám s městem.. nebo s krajinou ..dost často..:-)

Sarrah
11. 03. 2005
Dát tip
Hm......Tvé verše budu číst na pokračová drfaust......tak krásnou dušinku máš....tak moc krásnou......

vono když sem to minule otevřel, rozmázlo se to do takovýho nekonečnýho pruhu, jako když hajzl štědře rozdává z role v metru, pro večerní představení, lístky

drfaust
10. 01. 2004
Dát tip
Šílený to je. Mně se to líbí...:))) SN: ..ni jednu. To byly moje narozeniny mám v létě... já si to fakt rozmýšlel tou cestou na kole...

kolik si na to spotřeboval rolí toaletního papíru?

drfaust
18. 08. 2003
Dát tip
To je z cesty na kole z grilování od přítele... (druhý den) Já tam vypil dost.... Havana club, nějaká brandy... :-)

Perchta
18. 08. 2003
Dát tip
Tak jsem si to přečetla znovu stejně je to šílený.

Perchta
17. 08. 2003
Dát tip
šílený *

hermit
05. 08. 2003
Dát tip
dobrý! umíš, zjevně...:-) tip

Krel
23. 07. 2003
Dát tip
chm..:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru