Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

manuál

19. 07. 2003
3
0
1275
Autor
Seljuk

 

manuál

 

písmena vyrytá do šedé kůry zad

z těch písmen návody,  jak žít, jak umírat

čas je už nesmaže, to jsem si skoro jist,

ale sám nevidím na ně, kdo bude číst?


sk8ergirl
29. 07. 2004
Dát tip
Todle zaujalo hodně...jak zpracováním, tak myšlenkou...t

Seljuk
01. 08. 2003
Dát tip
815_0: Díky za vylíčení tvých dojmů z tohohle, docela ses trefil, ale naštěstí ne na 100%, to by mě zarazilo:-) Díky...

815_0
01. 08. 2003
Dát tip
Mě taky :-) Ještě že tak - dva zaražený lidi kvůli jedný kritice - to bych si neodpustil ;-) Dík

Seljuk
01. 08. 2003
Dát tip
:-) Na druhou stranu by možná taková kritika fakt stála za to.... ale zarazit někoho je čím dál těžší, vidím to u sebe...

815_0
01. 08. 2003
Dát tip
Jojo - máš pravdu - nejde oslnit - protože v dnešní době jsou všichni natolik stupidní, že nejsou schopní přiznat jednoduchost svý intelektový roviny a - i kdybys napsal nejlepší a nejtrefnější kritiku, autor Ti jí nevezme - nikdo nepřipustí, že bys mohl rozumět tomu, co píše, když "On je tááák složitej..." Je to smutný, ale je to tak - na druhou stranu - stává se, že napíšeš dílko, a jeho skutečnej význam si uvědomíš až časem - to Tě pak zarazí - stejně jako kritika, kterou čas od času najdeš u svýho dílka a až za hodně dlouhou dobu oceníš její obsah...:-) Proto si myslím, že je vždycky nejlepší napsat to, co Tě první napadne a - ať si to každej přebere po svym... Už zas se moc rozepisuju - promiň...:-)

Seljuk
01. 08. 2003
Dát tip
Waw mluvíš jako kniha:-) Tohle rozepisování mám rád, teda rád to čtu, na to psát to moc nejsem... ale máš pravdu, svatou pravdu!!

815_0
01. 08. 2003
Dát tip
Kniha ? To snad ne - jestli něco dělám nerad, tak je to čtení - málokdy v knihovně narazím na něco, co by mě zaujalo - asi jsem línej... A proč ne - myslím, že právě to je v poslední době tolik moderní - takže - vlastně jsem IN :-) Někdy je žalostný držet krok s dobou...

Seljuk
01. 08. 2003
Dát tip
To mě právě začíná bavit, nebo alespoň přiznat si to je dnes už underground:-) Je spousta knížek které se dají víc než doporučit, otázka jen z jakého soudku...

815_0
30. 07. 2003
Dát tip
Cítím z toho odevzdanost a bezmocnost pramenící z uvědomění si (zdánlivé) omezenosti a bezmocnosti v tomhle Světě, v týhle zmatený době... Dávám TIP a řadím mezi nejoblíbenější :)

Krel
23. 07. 2003
Dát tip
někdo druhý:-)))

Pěkné...a co třeba smazat definitivně nějaké návody, přívody apod. a udělat si svůj postup sám?

Seljuk
20. 07. 2003
Dát tip
Myslím, že už tady byly úplně všechny postupy a přístupy, můžem si jen jeden z nich vybrat, nebo je zkombinovat... Ale na už nemám, potřebuju manuál, ale žádnému nerozumím...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru