Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kolik je ve vsi inženýrů

21. 07. 2003
19
21
3619

Kolik je ve vsi inženýrů

 

 

1.

Do roku 1957 – žádný (!).

 

2.

Ing. Tlatla Bořivoj se po studiích na zemědělské vysoké škole vrací do rodné vsi. Okamžitě nastupuje do JZD Mír jako zootechnik. Lidé říkají, že sem chtěl zpátky, protože věřil, že tady jednou za sto let na svého pána promluví nejmoudřejší pes ve vsi. A na světě. 

Konečně, něco pravdy na tom už bude.

 

3.

1964. Večer, bylo již po žních, seděl a kouřil Ing. Tlatla na chladnoucím betonu schodů svého domu na kraji vsi. Čučel na hvězdy, držel řeč a drbal mě za krkem.

Ve vepříně na nedalekém vyhřátém zeměprsu pochrochtávala ze sna čuňátka pacholátka.

 

4.

Bořivoji, nerada ti to říkám, ale do roka a do dne je s tebou ámen, řekla fena a ani nerušila. Nauč mě, dokud je čas, všechno co znáš.

Povrčila čenich.

 

5.

Vycvičil jsem tě řádně v tajném umění inženýrském a ty teď již víš, kdy a jak odebrat Praseti Semene a jaká Slova při tom říkat, řekl Ing. Bořivoj Tlatla jednoho rána.

20. května 1969 složila jedna čubka zkoušku před Velkou ING lóží.

 

6.

1969. Večer, již po žních, na betonu Tlatla. Do zítřka a do dna je s tebou démon. Ještě mě drbal za krkem. Vím. Pojď, udělám z tebe ženu.

Zahrabali jsme ho pod prahem prasečáku a bolesti.

 

7.

Ing. Tlatla, Asta nastupuje do JZD Mír jako zootechnik.

 

Takže: 1.

 

=========================================

 

Shrnutí:

 

od

do

počet (jméno)

1957

0

1957

1969

1 (Tlatla, B.)

1969

1969

2 (Tlatla, A., Tlatla, B.)

1969

1 (Tlatla, A.)

 

 

 

 

Vyhotovil(a): ing. Asta Tlatla


21 názorů

lawenderr
04. 12. 2020
Dát tip

nevím, jestli se mám smát, nebo děsit ... zkouším obojí naráz


Buď ráda, že na tebe nejsem jak pes.

NePoe_ta
03. 11. 2007
Dát tip
Ano, ano :) Ze zpráv vylovených z netových kanálů - čím dál zjevnější, že dějiny přesídlily na venkov, zatím co my zde padáme na hubu, tonem neslyšně do své šedivosti.

NePoe_ta
01. 11. 2007
Dát tip
... a tuny masa odsejpaj. :) ... střelili ho, pad jak hruška ... (budem se někdy na ten venkov vypravit)

Baziliška
21. 10. 2007
Dát tip
drsný, skvělý:)*

Barman
21. 10. 2007
Dát tip
Po ránu se mi zdvihla nálada:)

Quaken
20. 10. 2007
Dát tip
Uh :)

má to svoj vtip

No... je to konina.

JASAN
31. 07. 2003
Dát tip
:-))))

Albireo
28. 07. 2003
Dát tip
Byl jsem zvědav na jubilejní devadesátitisící dílo a vykukuje na mne zeměprs a fena, co povrčila čenich. To je jako z Lewise Carrolla, to ho zřejmě s vrčením pokrčila.

není pán náhodou taky inženýr?

Albireo
28. 07. 2003
Dát tip
Si piš. A moje rodina to používá jako nadávku.

A píše pán taky o inženýrech?

Žíně
22. 07. 2003
Dát tip
Řízená reinkarnace.:-)))))))

nin
22. 07. 2003
Dát tip
miluju tabulky! oužasný, výkvět písmáka etc. *

per_zay
22. 07. 2003
Dát tip
hmmmm......T

Co na to říct: snad jen JO! Čerstvý větřík vane od severozápadu a přináší sebou nadějnou spisovatelskou sílu. Jen tak dál!

ježiši!:-))))))))))))))

kriste, kterápa vyste?

Já jsem ta, co teď kouká, jako zjara a neví, co si o tomhle má myslet! :-)))))

Wopi
21. 07. 2003
Dát tip
hustý

1a2b3c4d
21. 07. 2003
Dát tip
Urcite to ma nejakej hlubsi smysl.........:)) Sebtember....., november, neni to jedno?

1a2b3c4d
21. 07. 2003
Dát tip
Urcite to ma nejakej hlubsi smysl.........:)) September....., november, neni to jedno?

1a2b3c4d
21. 07. 2003
Dát tip
(anebo: sebtember, september: neni to jedno?:)) )

A teď zas ty jsi tady...

Jinovata
21. 07. 2003
Dát tip
A já tě znám? Ledaže bys byla moje Pančelka. Nebo kdo? Inseminátora mám strejdu, ale nemyslím že by.. :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru