Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nech mě snít

23. 07. 2003
3
0
1386
Autor
Tristram

další zamilovaná..tahle patří celá Terezce..jak stála a všude kolem a jí do vlasů padalo listí..jak se smála..a zářili jí oči..ruce měla napřažené vzůru a radovala se ve svém kabátku z toho listí, s kterým si hrál vítr.. říkáte jen další sen?

Listí padá jako déšť, na tvé vlasy, na tvé řasy, no tak běž a nastav dlaň ať mohu snít.

Do tvých očí jako lesk,padl záblesk jako lásky a můj stesk, v tvojích dlaních, počal téct.

 

Ref:

A sníh padá ať už chceš a nebo ne na tvůj stín,

Moje srdce už je tvé, tak co s tím?..

 

Děj mi ruku a pojď dál, jen se neboj, já tě zval, musíš mi říct, co bys chtěla ještě víc.

Vše co mohu to ti dám, svoje srdce starý chrám, zasvěcený naší lásce a jejích hrám.

 

Ref.

A sníh padá ať už chceš anebo ne na tvůj stín,

Moje srdce už je tvé, tak co s tím?..

 

Na ještě víc, bílou tvář, položím růži, co mi dáš, vytrhlou s kořeny,hozenou na zemi..
Wow, no vidíš, s moderní komunikací jsem tak nějak nepočítala. Už se moc těším:o)

Copak copak...že by rostly osmé zuby? Já bych řekla, že jsi beztak z Prahy:o) Pletu se? To je jako ostrov na konci světa...škoda, slyšela bych to moc ráda:o)

Tristram
16. 12. 2003
Dát tip
no jéjej, to víš ž emi rostou moudráky:o( no, ano, jsem z Prahy. no tak to vyřešíme tak, že ti pošlu mp3 nahrávku:) nebo ti pošlu kde jí stáhneš:)

hmmm...někdy zahraju...no jo,slova plynou :o)

Tristram
15. 12. 2003
Dát tip
sakryš, ale vždyť stačí říct, ne?:))řekni kdy kde, a třeba se domluvíme:) když nebudu mít rozvrtanou pusu od zubaře..

Tri:Ale to je škoda.....takhle se mi to líbí, ale s Tvou melodíi to musí být něco....

Tristram
22. 10. 2003
Dát tip
ty pocity se dají vyvolat, jen k tomu nejsou zatím ti správní lidé:o/// klidně ti jí někdy zahraji,když budeš chtít,to není žádný problém.a rád.

jenom TVOJÍCH a JEJÍCH mi tam skřípe,hm?Ale já vím,že to tam být musí:o) JInak mi to zrovna pohladilo náladu, podzim prožívám a Tvoje slova mi krásně plynou.... Těším se na další!

Tristram
21. 10. 2003
Dát tip
Pouštní_kočka: já taková slova používám:) asi si na to zřídím copyright:) jsem rád že tě to potěšilo, moc rád, ale na další bych potřeboval víc excitovaných pocitů,..asi, nebo si to jen namlouvám.. Přál bych ti ty písničky slyšet, a , však , ono to není nemožné;)

Tristram
07. 08. 2003
Dát tip
není co ;)..a taky je to jak kdy..víš, právě teď mi Terezka strašně moc chybí..nejde povědět jak..ten pocit jsemměl málokrát,ale vím že to není jen klam, ne po tak dlouhé době a ne s tím co mám v sobě.. íš, v poslední době toho chci toik říct,ale nevím jak..ty slova nenajdu..chybí mi..

Peggy
06. 08. 2003
Dát tip
tak to ti závidím!!!

Tristram
31. 07. 2003
Dát tip
když to samo : )

Peggy
26. 07. 2003
Dát tip
TIP/*............bez váhání!!!! PS: Jak to děláš???!!!!

Chenoa
24. 07. 2003
Dát tip
Terezka se má!!

Tristram
24. 07. 2003
Dát tip
Terezka se má..ale s někým jiným...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru