Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kterak komára správně zabíti

24. 07. 2003
10
0
3685
Autor
Aki

fakt to funguje :o)

Neplácej komára dlaní

zůstanou ti fleky na

Nechceš-li ruku mít flekatou

vezmi ho po hlavě lopatou


Spvrivs
06. 10. 2003
Dát tip
No jo, jenže takto je pak flekatá ta lopata, tak v čem je rozdíl? To já bych navrhoval spíš granát - ten bouchne, takže se flek nemá kde uchytit a je čisto (doslova vybíleno). :-)))

Aki
17. 09. 2003
Dát tip
Zrozená: na to doporučuju lupu nebo dalekohled :o) až budu mít chvilku, udělám fotodokumentaci, jak to má správně vypadat... takovej jakože návod :o)

Zrozená
17. 09. 2003
Dát tip
Jo a uprostřed čela prosím nakreslit křížek:))

Zrozená
16. 09. 2003
Dát tip
Když já nikdy nepoznám, kde má hlavu :) T.

j_i_r_i_k
26. 08. 2003
Dát tip
Aki: Aha, díky, jsem si říkal, jaktože jsou tak spořádaní, že se schovávají někde v koutě a vylítávají po jednom, další až když předchozího vynesu... Klíčová dírka vrhá na moji teorii zcela nové světlo, hned ji jdu ucpat...

Aki
25. 08. 2003
Dát tip
jirik: nezapomeň ucpat klíčovou dírku, nebo ti proleze zpátky :o)

j_i_r_i_k
24. 08. 2003
Dát tip
Kodynie: Já zůstanu u svého mírového způsobu chytit jemně komára tam, kde se křídla připevňují k tělu a opatrně ho (nebo teda ji, když už ta přesnost) vynést za dveře :)...

Kodynie
22. 08. 2003
Dát tip
Aki a Jiříku, mám pro vás jedno elegantní a tiché řešení. Hoďte po komárovi polštářem, je to spolehlivé, trefíte ho přímo do hlavičky a nemáte pak po něm na zdi krvavé šmouhy, jen mrtvolku setřepete z polštáře a můžete pokračovat dál v jejich vyvražďování. Někdy se podaří trefit tímto způsobem i několik jedinců najednou. Doporučuje se tam, kde jsou domy postavené na bývalé ale špatně vysušené bažině, kde takovejch dvacet komárů bzučí člověku nad hlavou denně i přesto, že jim každou noc zabijete nejméně patnáct bratříčků (přesněji na pohlaví tedy sestřiček).

Stevenson
21. 08. 2003
Dát tip
kdyz vleze ti třeba do ucha nějaká protivná mo ucha neplácej lopatou ani dlaní mucholapku si strč tam za ní...

Kytička
19. 08. 2003
Dát tip
:o))) *

Yfča
19. 08. 2003
Dát tip
:o)*

galaxy
05. 08. 2003
Dát tip
Chudáček komár :-))))*

j_i_r_i_k
26. 07. 2003
Dát tip
Aki: Abys nezpych, tak věz, že co se nových norem týče, tak Ti 5 cm přebejvá, tak a máš to, včil mudruj, co s tím naděláš.... Jo a k dílku - no, já to zkoušel asi před týdnem přehledem středoškolské fyziky - kdepak, to nebyl ten správnej kalibr, díky za radu, teď už to určitě zvládnu - jen nevim, kam tu lopatu dám...

Dejf
24. 07. 2003
Dát tip
mně fe fo lýbý!!! tip

(závorka)
24. 07. 2003
Dát tip
jo (líbí) T (lopatou,lopatou... widlema jdou trefit štyří najednou..) :-) jak teď koukám na to W (dabljů) , tak jen tři :-((

Kodynie
23. 07. 2003
Dát tip
Aki, Ty jsi vážně trefil komára lopatou? Tak to jsi kabrňák.

Kastel
23. 07. 2003
Dát tip
:o) Pokud to zkusíš pěstí může mít komár štěstí Dostal-li se mezi klouby bude z jeho smrti houby

Aki
23. 07. 2003
Dát tip
Kodynie: až na 7. pokus, ale trefil... zeď v obýváku je toho důkazem... :o))

Aki
23. 07. 2003
Dát tip
Kastel: jo, tak nějak :o) voni sou to potvůrky děsně mrštný... :o))

Kodynie
23. 07. 2003
Dát tip
Tý jó, to museli mít sousedi radost, když ses ho tímto způsobem pokusil umlátit, viď.

Aki
23. 07. 2003
Dát tip
Kody: sousedi jsou v pohodě... jeden tam skoro furt není a k druhejm jsem tudlenc přelejzal z balkónu na balkón, páč si zabouchli dveře... taková trošku adrenalínovka, ve 4. patře... :o) tak mi za to určitě nějakou tu ránu do zdi vodpustěj :o)

Kodynie
23. 07. 2003
Dát tip
Aki, Ty jsi fakt ve všech směrech dokonalý. Máš můj obdiv, nebo že by Tě více obdivovala Potrhlice?

Aki
23. 07. 2003
Dát tip
Kody: můj fanklub už má asi 4 členky a jednoho člena. kdo z nich mě obdivuje nejvíc, to fakt nevím, asi si budou muset střihnout... :o) p.s. k úplný dokonalosti mi chybí tak zhruba o 5 cm delší přirození... :o)))

Kodynie
23. 07. 2003
Dát tip
Taková prkotina Tě rozhodí? Dnes už přece nejsou v módě dlouhá přirození, hlavně že jsou výkonná. Jak se říká, malej ale šikovnej. Hm, na tuhle hlášku jsem sem měla poslat radši Potrhlici. Když ona teď zrovna nemá čas. Tak já to risknu za ní.

Aki
23. 07. 2003
Dát tip
Kody: a kdo říká, že jsem rozhozenej? :o) zatím si žádná nestěžovala... :o)) jen jsi mluvila o tý dokonalosti... :o))

Kodynie
23. 07. 2003
Dát tip
Proto Ti říkám, že dokonalej seš, máš zastalralé informace o dokonalosti. Tak Tě upozorňuji že dnes už je jiná norma dokonalosti. Tebe by mohli tesat do kamene jako vzor dokonalosti pro další generace.

Aki
23. 07. 2003
Dát tip
Kody: a sakra... takže jsem vážně dokonlej... asi se s tím budu muset nějak smířit... a nebo... dá se proti tomu něco dělat? :o))

Kodynie
23. 07. 2003
Dát tip
Nedá. Jsi vzor všech vzorů. Gratuluji.

Aki
23. 07. 2003
Dát tip
v tom případě těžce lituju ty, co se po mně někdy budou chtít vopičit :o)

Kodynie
23. 07. 2003
Dát tip
Viď, to budou pěkní zoufalci, řekla bych.

Možnás toho komára tou lopatou trefil, ale určo ne po hlavě. A doufám, že se mnou do fanklubu nepočítáš. Malej, ale šikovnej je blbost. Že na velikosti nezáleží vymysleli chlapi, co ho maj malýho.

Kodynie
23. 07. 2003
Dát tip
Čekanko, Ty jsi ale na něj zlá. Nejsi náhodou ze staré školy?

Ano

Kodynie
23. 07. 2003
Dát tip
Tak v tom případě je to v pořádku, jiný názor od Tebe nemůžeme ani očekávat.

Nebudeme tu začínat debatu o orgasmech, že ne! :-)))

Aki
23. 07. 2003
Dát tip
:o))) holky, já vás miluju obě :o) Čeky: a bylo to do hlavy, chceš se vsadit? :o) nejsem teda ženská, ale můj názor je, že lepší malej a šikovnej, než velkej a dřevo... milování a sex není jen o tom Tam a zase zpátky... aspoň teda se mnou ne... :o) co se týče fanklubu, tak samozřejmě nepočítám... co bys tam taky dělala, že jo...? :o) Kody: dík za zastání :o)

Kodynie
23. 07. 2003
Dát tip
Cože, cože? Něco mi uteklo?

Kodynie
23. 07. 2003
Dát tip
Tak Aki, neuteklo. Je to dobrý. Už jsem myslela, že Čekanka tu rozjela debatu o které jsem nic nevěděla.

Nechci se vsadit! Protože to neni jak ověřit! Jo, je pravda, že milování neni jen to šoupání tim v tom. I to všecko okolo je krásný. Řikám, že tu nebudu začínat tuhle debatu :-) Navíc je taky otázka, co si kdo myslí, že je velkej a malej :-)

Aki
23. 07. 2003
Dát tip
čeky: a proč ji nebudeš začínat? zrovna to tady začala bejt sranda :o)) ověřit se to dá tak, že ten komár je k lopatě přilepenej hlavou přece :o)

Tak ukaž!

Aki
23. 07. 2003
Dát tip
čeky: stačí ti to zejtra? já tu lopatu mám doma... :o)

Aki
23. 07. 2003
Dát tip
čeky: nebo chceš ukázat něco jinýho? :o))

Stačí mi to pozejtří, zejtra nemám čas. Tu lopatu, samozřejmě!

Aki
23. 07. 2003
Dát tip
čeky: hele, nejseš ty náhodou dneska nějaká nabroušená? nebo se mi to jenom zdá? :o)

Zdá se ti to, protože nepíšu smajlíky, ale zato píšu vykřičníky!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru