Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Napsáno životem V

25. 07. 2003
5
2
2691
Autor
Aki

co se taky člověk může dočíst v kartě pacienta, kterýho do nemocnice dovezli s přeraženou nohou a otřesem mozku...

Zašel jsem si do hospody na nádraží na jedno pivo. Když jsem jich měl asi osm, chtěl po mě číšník, abych zaplatil. Peníze jsem neměl, tak mě vyzval na férovku. Souhlasil jsem a šli jme ven. Kdo vyhrál, už si nepamatuju...

 

No řekněte, není ten život někdy nádhernej? :o)


2 názory

Aki
02. 07. 2008
Dát tip
Řízek: to není opsaný z MOJÍ karty, já na pivo ještě mám :o))

Řízek
25. 06. 2008
Dát tip
rozhodně zážitek, ale necejtil bych se dobře, pít zadarmo...

Spvrivs
06. 10. 2003
Dát tip
:-)))

:o)))

Perchta
26. 08. 2003
Dát tip
*

Yfča
19. 08. 2003
Dát tip
:o))

galaxy
05. 08. 2003
Dát tip
No ještě, že to nebylo na sekeru:-)))))

j_i_r_i_k
26. 07. 2003
Dát tip
A kdo to teda vyhrál? By mě zajímalo, jak znělo číšníkovo parte :)...

Wiki
25. 07. 2003
Dát tip
čekanka : :-) ještě tam chybí slovo : "údajně".....to tam musí být vždycky :-)))

Wiki: Čoveče, nebylo! Protože tam bylo v podnapilém stavu a nedali mi neschopenku :-)))))

Nevímkdo
25. 07. 2003
Dát tip
údajně tam nemusí být vždy - byla atakována manželem .... T.

Kastel
24. 07. 2003
Dát tip
Je jasný, že vyhrál pacient - protože nemusel platit:o) Jinak - taky jsem měl dobrej zápis v kartě - Zakládá na tukový žír, ačkoli není ženat.

Co to je????? Ale taky mi doktorka zaperlila: Při tanci byla šlápnuta na pravý nárt nohy v podnapilém stavu :-)))))

Drago
23. 07. 2003
Dát tip
tak tohle je opravdu pěkný... ale stejně by mne zajíalo kdo vyhrál... :o)

Je :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru