Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Provinění ?!

16. 06. 2000
3
0
2642
Autor
Lasy

Jedna z opusu zvaného SKVRNY.

Provinění ? Divadlo končí a opona padá pochopím za krátko jak chutná zrada Ježíš už umírá, přichází noc Jidáš je vyplašen pro svoji moc stal se tím vrahem co člověka zabil pro měšec stříbrných přítele zradil bojím se bojím, že odpustím brzy. muži jenž trápí se a roní slzy. Jidáši povstaň a pozvedni zraky ! My všichni jsme vinni a Vrazi jsme taky ! Ježíš je mrtev jen na krátkou dobu ! my už však na věky zůstanem v hrobu ! Bůh nás již odsoudil. Odsoudil k životu !
Lyrel
07. 07. 2005
Dát tip
Lasy, ta je tak krásná:-)

Fidunka
09. 02. 2004
Dát tip
Tahle není špatná, ale nějak mě to dostatečně nezaujalo:(

Lentilka
12. 11. 2000
Dát tip
Jo.jo .Taky mě kdysi někod nebo něco odsoudilo k životu. Tuhle mam nejradši,teda nejradši po Filling down :o) Máš ho mít (zaslouženě) *TIP*

Kovi
15. 08. 2000
Dát tip
Nejsme odsouzeni k životu... a jestli ano, přijmi ode mě prosím amnestii :-) R.

Sarken
26. 06. 2000
Dát tip
formálně dokonalý

Lasy
24. 06. 2000
Dát tip
Bez emoci - ja neverim v Boha, ale pochopte muj zamer byl jasny - omluvit se Jidasovi, snazit se jej pochopit - jsme opravdu odsouzeni k zivotu !!! Lasy

Prokletí
22. 06. 2000
Dát tip
takže:1.Lasy-dobrý téma, já teďka píšu soubor Žalmy, tématicky si trošku rozumim... 2.Sonatina-máš pravdu s těma veršema a celkovou jazykovou stránkou, ale rozhodně mi nepřipadá, že bych tuhle báseň cejtil jako teologickou(?). Ale je zas svým způsobem pravda, že kopie vět z Bible ve skutečný teologický poesiii je věc nepěkná... 3.clovrdik-tímhle bych se nějak netrápil, o Bohu se ale rozhodně mluvit bude, jsme (ať si říkáme co chceme) přece jen na křesťanským podkladu vyrostlý(já osobně nejsem nijak Bohem posedlej ani v něj nijak nevěřim a zajímám se i o jiný náboženství, ale ten prvopočátečnáí základ tady je) Stejně vás má všechny rádo! m.

clovrdik
22. 06. 2000
Dát tip
Prokoletí : já se tím nijak netrápím, akorát si říkám, že čeho je moc, toho je příliš, ale taky říkám, že je to jenom můj osobní názor a nechci tím nikoho odradit od témat, která jsou mu blízká

Anonym
19. 06. 2000
Dát tip
cau tak sme sem jen tak zabrousily a si proste skvelej a jedinecnej a proste ten nej....Courtney a Zuza

Lasy
18. 06. 2000
Dát tip
Jen tak mimochodem - nic proti ženám - ale já jsem TEN LASY.

clovrdik
16. 06. 2000
Dát tip
hmm, ale básně, kde se mc mluví o Bohu, mi moc neříkají. A navíc ? Proč byl Jidáš vrah ? Nebylo to třeba tak, že se Ježíšovi popularita vymkla z rukou a místní držící se báli, že lid povstane proti Římu a ten se pak pomstí krvavým masakrem ? Tak uplatili Jidáše, pravý důvod mu neřekli.

Merle
16. 06. 2000
Dát tip
není to špatný...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru