Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BOUT ME AND THEM

16. 06. 2000
7
0
2574
Autor
Lasy

Další ze SKVRN

'BOUT ME AND THEM Viděl jsem padat hvězdu Ve vlahé letní noci Sestry se na ní dívaly a svítily A svítily, když padala bez pomoci. Já přál jsem si přání, i když nevím proč Přál jsem si křídla a byl jsem schopen letu Chtěl jsem jen znát co hvězdy cítí k světu Co hvězdy cítí k světu. Proteklo mnoho vody a spadlo mnoho hvězd Od té doby co letěl jsem do nebes Již nejsem mladý snílek a život umím znát, Svá křídla nosím stále tam co jen láska umí hřát. Jen jednou se ještě vznesu - to až tady skončí moje pouť Své tělo už neunesu - budu jak hvězda nebem plout. A třeba jednou spadnu a někdo vyřkne přání Já jemu toto splním a uhořím jako troud.
Fidunka
09. 02. 2004
Dát tip
Tipnu si...:)

upřímná
09. 11. 2001
Dát tip
Fuckt krásný. ***

Lasy
09. 09. 2000
Dát tip
Díky Ren. LASY

Anonym
08. 09. 2000
Dát tip
Tahle se mi z celých Skvrn líbila vždycky nejvíc. Ren.

jorel
07. 09. 2000
Dát tip
souhlasím se sonatinou: ten verš je skutečně zajímavý a líbí se mi. s díky vracím tip

MadMed
25. 08. 2000
Dát tip
Mě teda nejvíc vzala ta sloka "Já přál jsem si přání, i když nevím proč...".

Kovi
15. 08. 2000
Dát tip
TAk tady bych ocenila závěr, který je opravdu famózní...

Sarken
26. 06. 2000
Dát tip
tip

Prokletí
22. 06. 2000
Dát tip
dobrý, ale zkus se řídit tím, co jsi sám napsal, odpoutej se od okovů veršování(haha-ať si trhnou všichni, co mě začnou přesvědčovet, že básnění v rýmech je nosnější).... chválím m.

Gennevieve
21. 06. 2000
Dát tip
Tak tohle je trida, ten posledni vers je vazne krasnej, ze nekomu splnis prani (necetl jsi nahodou Slavik a ruze od Oscara Wildea?), davam ti svuj tip :-)))

Bibša
19. 06. 2000
Dát tip
Takhle je zatím nejlepší, co jsem četla, je oslovující a myslím, že i běžné téma zpracovává z trochu jiné stránky a v jiné formě. Konec mě dojal a vůbec celé pojetí. U mi máš tip ať si kritici kritizují co cou!:-)

Lasy
19. 06. 2000
Dát tip
Thanxx. LASY

Lasy
18. 06. 2000
Dát tip
Nerad rýmuji a co se týče rytmu - ten se u mojí tvorby jen velice těžko hledá, tady jde vlastně o výjimku.

clovrdik
16. 06. 2000
Dát tip
no, tohle není tak úplmě moje krevní skupina, i když špatný to rozhodně není :-)

Merle
16. 06. 2000
Dát tip
souhlas s človrdou... nějaký zvláštním způsobem se mi to moc líbí... a co, dám tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru