Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rytmus

25. 07. 2003
4
0
1606
Autor
kaktusik

Údery zvonov sú tlmené mlčaním sveta. Aby sa svet rozozvučal, je potrebné nájsť jeho hlas v rytme svojho srdca.


elfka_Sea
22. 08. 2004
Dát tip
*

kaktusik
29. 07. 2003
Dát tip
Naso, nie, nerátam, moja pamäť je na čosi také príliš deravá, ale Teba si nejak pamätám, rozmýšľam čím to asi bude .. hm? :-) .. asi tým menom .. teplom .. letom .. alebo tým 1.stretnutím, ale neboj, dlho to nepotrvá, dážď zmyje všetky stopy :-)

kaktusik
28. 07. 2003
Dát tip
LuPo - neviem, čo je to "metronom" .. asi každý nachádzame iba to, čo nachádzať chceme ;-) .. A všetkým vďaka za reakcie, kritiky, úsmevy a tipy .. svet sa usmieva aj v slovách .. je ráno a ja sa usmievam tiež :-)

KayTee
28. 07. 2003
Dát tip
;o) * k

Naso
28. 07. 2003
Dát tip
kaktusik: metronóm nájdeš napr. v Prahe na brehu Vltavy zhruba oproti hotelu Intercontinental. Metronóm obrovských rozmerov. Ináč je to pomôckapri výuke hudby tik-tak. tik-tak, tik-tak, zľava-doprava, zľava-doprava (rúčka trčiaca do neba udávajúca pravidelný rytmus). K textu len toľko, že zvon je vždy silný obraz (vďaka svojim vlastnostiam a univerzálnej znalosti čo dokáže) obsahuje v sebe veľa posolstiev, odkazov, tajomstiev... Už v prvej vete sa ti podarilo na základe antitézy (zvonenie-mlčanie) nazančiť určitý nadhľad, múdrosť presahujúcu zvoneniezvonov. Celkom pekný minitext!

kaktusik
28. 07. 2003
Dát tip
Naso ďakujem Ti za vysvetlenie .. už som zas o čosi múdrejšia .. a priznávam sa, že vôbec ma nenapadlo čo všetko zvony predstavujú .. a som rada, že sa mi podarilo vyrobiť nadrámcové zvonenie .. to už je od Teba druhá pochvala .. :-)

Naso
28. 07. 2003
Dát tip
ty ich rátaš? :-) vždy keď to cítim, tak to poviem...

Lu_Po
26. 07. 2003
Dát tip
to je problém .... já naleznu vždy jen metronom

Kolega
26. 07. 2003
Dát tip
Zvon je kouzlo Zvon je tajemno Zvon je za TIP(o)

Olina
25. 07. 2003
Dát tip
ano:)

Dash_707
25. 07. 2003
Dát tip
:)* :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru