Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Víš, stačilo pár slz..

25. 07. 2003
3
0
1817
Autor
Tristram

1.7.2003

Čím to, že je Tě tolik,

a proč nejsem krev,

co chtěla bys prolít..


sgt_Hakon
17. 12. 2003
Dát tip
Je mě tolik, kolik dokážeš unést krev není voda prolevám krev nepřátel...

Do očí? Ale ne, každý by mne okukoval:o)

Tristram
15. 12. 2003
Dát tip
snad se těch pohledů nebojíš? přec tě neubyde! rozdáš pár úsměvů, letmých pohledů, byť ztratíš soukromí, tak rozdáš sebe a roadost. a proč by nekoukali když mají proč;o) a když ne do očí, tak kam?

Tristramku,neříkám,že není,hm?Jen mě celkem děsí,v jakých podobách ji čím dál častěji vídám kolem sebe.Možná žiju ve špatnej život ve špatným městě,špatnou lásku,ne?:o)

Tristram
16. 11. 2003
Dát tip
vždyť já ti rozumím, jen je mi líto že jí právě takto vídáš. možná..možná jen nevíš jak správně prožívat..nebyla bys první:)

Ale,ale..nejde o mne:o) I když to tak znělo, až teď to vidím:o) Koukám,že Ty asi asi láskou žiješ,viď?

Tristram
16. 11. 2003
Dát tip
nejde o tebe?;) Bez ní nejsem..jako by nic moc nemělo smysl..potřebuju prožívat silné emoce, jakékoli..jakmile je necítím, jsem jako by prázdný. Díky silným emocím, obzvláště lásce, píšu. ..

To je z tvého psaní vidět na sto honů!:o) Jen tak dál, slova dokážou zahřát.

Tristram
16. 11. 2003
Dát tip
zahřát může i studená ruka na vyhřítém bříšku..jak řekla jedna slečna:) vážně je to tak vidět?:)) uíh:) budu se snažit:)

A není to naopak??Já vždycky myslela že joo:o) Snaž se, budu mít radost:o)

Tristram
16. 11. 2003
Dát tip
:)naopak? to jen svět se tak točí;) v tom případě ti do tvých očí, své paměti nakreslím*

Zuzák
15. 11. 2003
Dát tip
v jednoduchosti je krása.... *

Tristram
15. 11. 2003
Dát tip
a v kráse to po čem toužíme....*

Tri:neznám, nikdy jsem je neslyšela, ale jsou pro moji dětskou dušičku až příliš tvrdá.Na lásku jsem přestala věřit tak jako na zlo...to se neděje... Tahle slova ale znějí zvláštně...Co to je?

Tristram
22. 10. 2003
Dát tip
Puštní_kočička:ty ta slova neznáš? to je škoda, láska je krásná, i kydž pro mnohé něco co není,ale pro ty ostatní, je více než skutečná..mě můžeš věřit;) Co to je? teď jsou pro mne ta slova zoufalým vyjídřením lásky, stesku, touhy, po vášni, lásce, ..blízkosti...růžích, trnech, a bolesti.. a ta slova co jsem napsal ke kritikám, tak to je to samé,ale je v tom více žalu..

Vždyť láska je jenom lež.Ale to se nesmí říkat nahlas,já vím. Zase mne nutíš přemýšlet.......jak ty to děláš?:o)

Tristram
21. 10. 2003
Dát tip
Pouštní_kočka:možná je to lež, ale je to krásná lež, i když často krutá.. chtěl bych lhát až bych se do pekla propadal morkem práchnivých stropů, a zatím co já, stíhán morovými ranami, můj pot by kanul se slzamy vzhůru, tak jako anděl zkázy padá k nebesům.. znáš ta slova? ta tajemná slova? a víš co vlastně znamenají? chci se to naučit vyslovovat..

Tristram
28. 08. 2003
Dát tip
To by bylo skvělé:) já ho sice taky zrovna extraneumim, ale taky se ho naučim:) výzvu přijímám:)

Peggy
25. 08. 2003
Dát tip
swing?! Tak to neumim:) ale naučim se a pak si zatancujem! ONA sice nejsem, ale ritmus udržim....

Tristram
14. 08. 2003
Dát tip
;) moci si s ní tak zatancovat krásnej vášnivej swing, co jsem si dnes pouštěl..pořád to sliším..a vidím.."ta dam, ty dá, dy tym, dy dá, da da!"

Peggy
13. 08. 2003
Dát tip
byla sem nˇák mimo, asi:)

Tristram
11. 08. 2003
Dát tip
ne moji krev, ale mne, jako krev.. rozproudit mne.. uvolnit...vypustit z těla...z žil a tepen, kde jsem dosud tepal a tekl dokola..a to že nechce je řečeno přímo:) ale proč? to je to..proč nechce...

Fame
26. 07. 2003
Dát tip
Někdy z ní jde strach, to je fakt. Ale měla by být krásná, ne strašidelná. (i když každej má rád něco jinýho...)

Peggy
26. 07. 2003
Dát tip
třeba nechce tvou krev prolévat?! /*

Dash_707
25. 07. 2003
Dát tip
:)*


Lucíšek
25. 07. 2003
Dát tip
Zajímavé ... až z toho jde trochu strach.

Tristram
25. 07. 2003
Dát tip
To přece z lásky jde, strach.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru