Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básnička z pohledu #04

23. 07. 2003
4
0
2802
Autor
Lowlander

Pro mou Janičku...

Pouliční lampy roztrhaly tmu
zbavily jí šera, vnutily jas dnů
A ona v krvina ulici leží
je sama, zase lehce sněží
a v ranách pálí sůl pohotových domovníků...

 

V hrnku mi vychladla káva
syntetická-není pravá
vůni kávy mám tolik rád
a doufám, že zapomenu spát
až budu počítat stopy na chodníku...

 

... hledat Tvé


Hanca
17. 12. 2003
Dát tip
Něco Ti povím, je to romanticky krásné úplně všechny 4. Fakt paráda. Takové verše se úžasně krásně čtou. *** /T/

studanka
20. 11. 2003
Dát tip
líbí...

Lancelott
19. 11. 2003
Dát tip
Všechny čtyři jsou absolutně úžasné:o)))T*

Krel
26. 07. 2003
Dát tip
čekanka: pokud je kritik alespon trochu slušný tak tohle napíše autorovi soukromě a nebude ho tím shazovat pod dílkem:-( Sorry...ale to raději nepiš nic než tohle...toť můj osobní názor...

To neni žádný schazování, chyby dělá každej, i ty! Já jsem ráda, když mě na ně někdo upozorní, taky mi někdy utečou. A tahle je navíc úplně legrační a vůbec nepramení ze žádný neznalosti.

Krel
26. 07. 2003
Dát tip
Jo i já:-) jsem rád, že to víš.....ale když to někomu napíšeš soukromě e to určitě lepší než na to upozorňovat pod dílkem...:-) já jen, že z posledních 4 kritik které jsem od tebe četl jsou dvě jenom upozorněním na chyby...to bych tam pod to dílko raděj nenapsal nic...ale to je jedno...

Já neumim literární rozbory, tak aspoň tohle můžu, když nic jinýho. Nevidim na tom nic špatnýho, sorry

Krel
26. 07. 2003
Dát tip
Já taky ne..jde jen o to jak to napíšeš...a tady se rozcházíme, prostě to považuju za neslušné psát to pod dílko...

V tom případě je sleeping beauty třeba děsně neslušná! Podle tebe... Já ji považuju za poklad Písmáka

Krel
26. 07. 2003
Dát tip
:-)) V tom případě tomu tak bude:-) Abych někoho považoval za poklad písmáka...na to bych si netroufl ani potěch třech a něco letech co tu jsem...možná mi vytane tak jedno dvě jména..lidí kteří zde stejně už nejsou...:-) Ale to je jedno...

Já jsem tu taky jenom chvilku a neznala jsem je. Možná byli lepší, nevim, ale ona si s tim dává děsnou práci.

Krel
26. 07. 2003
Dát tip
:-) To je jedno...mno diskuze budiž uzavřena:-)

Jééééééé, děkuju :-))) to mi spad kámen, už mě to fakt nebavilo, je vedro :-)))

v krvina ulici :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru