Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bolesť v srdci

28. 07. 2003
2
0
1078
Autor
kaktusik

Bolesť znejúca v srdci zanecháva na svojej hladine viditeľné škvrny, ale je lepšie ich ukázať svetu ako ich ukrývať hlboko v sebe a utonúť v prázdnote, ktorá nikam nevedie ...


kaktusik
30. 07. 2003
Dát tip
Zvedavec - hmm, myslím si, že smútok a radosť sú neoddeliteľnou súčasťou toho istého, tej istej podstaty, tam, kde vzniká smútok, tam vie vzniknúť aj radosť, a radosť, ktorá dosiahla svojho konca, vie pochopiť bolesť, protipóly, ale jeden bez druhého by nevedeli existovať, kto pozná hlbokosť smútku, ten určite pozná aj žblnkot pravej radosti .. a teda písať o smútku je rovnako potrebné ako písať o radosti .. :-)

zvedavec
29. 07. 2003
Dát tip
Povedať o nej? O bolesti ? Tak to riešim občas ja. Napr. keď píšem sem. MNe to skutočne POMOHLO. Dostala som sa zo stavu, keď som bola neustale na pokraji plaču - len tak z ničoho nič. Lebo sa mi toho všetkého nedobrého zdalo už priveľa, pociťovala sopm priveľký pretlak. A čo povieš na názory, že len o radosti treba písať? Ze to ostatné iných obťažuje? Možno obťažuje...Možno obťažujem. No neviem si veľmi rady sama so sebou, ak vsetko mam dusiť v sebe.

KayTee
28. 07. 2003
Dát tip
Jé, som prvá ;o))) tip* klub

kaktusik
28. 07. 2003
Dát tip
.. a ja som druhá .. ďakujem :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru