Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mozkolam

28. 07. 2003
6
1
1524
Autor
Kolben

Pro naplnění autonomní lodyhy neadaptibilní sepsí.

 

 

Vážení blamující kolegové a reputacedezodorační exhaláti,

Z hlediska racionálně pulsující apretace si netroufám interpretovat rapidně vzrůstající energetické fluidum, kteréžto gracilně minimalizuje nedotčené katalisma,  vibrující mezi pravým a levým lalokem plněného  sumýše a heterosexuálního nedomrlete, proto neustále infiltruji do interního klimatu antisepsní infuze, která je vůči chaotické regeneraci fosilní kloaky ultrazvuku sterilně signující. Tato multimilitariinstrumentální miniatura stagnuje pro kontroverzní proscénium maximálního polyglotu a to polemizuje s naším pasivním renomé imitující symbolickou skulpturu.

                                                                S hrdelním vyhřeznutím instantní reputace

                                                                                                                          Moje Já

1 názor

pochopil jsem akorát to já na konci...to by se možná taky dalo nějak zašmodrchat, ne? dost ti to tam kazí :o)

Shogotte
31. 08. 2003
Dát tip
Ale z hlediska globálního aspektu nejsou internacionální lingvistické segmenty zrovna manifestací patriotismu. Pochopit jsem se nesnažil, tip

Zilla
02. 08. 2003
Dát tip
S hrdelním vyhřeznutím dávám T...:)

Ywette
30. 07. 2003
Dát tip
Název odpovídá... T.

Perchta
30. 07. 2003
Dát tip
Co mi to jenom připomíná.... :-) tip

Kolben
29. 07. 2003
Dát tip
Don't_wory: To víš, že se to lepší píše než čte, ale s tím čtením to je problém váš, ne můj :-) Camus: občas si člověk musí vyčistit mozek nějakou tou hovadinou nebo lihovinou.(V tomto případě aktivně spojeno)

Četl sis to nahlas? Máš ještě jazyk v pořádku? :)

Camus
28. 07. 2003
Dát tip
blezafulgrhe?? To je super!!! ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru