Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Očakávanie

29. 07. 2003
6
0
1553
Autor
kaktusik

Šumenie v povetrí je predzvesťou zmeny a chladivého vánku, a vietor nikdy nezachytíš v dlani. Ale môžeš počuť jeho hlas, keď sa roztopašne hrá s tvojimi vlasmi a môžeš ho cítiť na pokožke, keď ťa objíma. Každé očakávanie je takéto .. skryté je v tom, čo niekedy nie je vidno ...


Seregil
14. 10. 2003
Dát tip
Ach jo... tak nějak studanko....

studanka
07. 08. 2003
Dát tip
Ach- ta očekávání...

kaktusik
30. 07. 2003
Dát tip
Zvedavec - myslím, že ľudia niekedy príliš očakávajú .. a všimni si, že možno práve vtedy, keď človek najviac čosi si praje aby sa splnilo, priveľmi očakáva, sa väčšinou sklame, lebo veľa vecí v skutočnosti nie je takých, aké si v duchu predstavujeme, že budú .. očakávania by nemali byť o očakávaní toho, čo si predstavujeme, či chceme my sami .. očakávanie je určité vlnenie v duši, očakávaš, ale je ho treba nájsť v tom, čo niekedy nevidíme a nie v tom, čo vidieť by sme radi videli .. no, nejak tak :-)

pozorovatel
29. 07. 2003
Dát tip
To opravdu nejkrásnější není viděno. Já miluju vítr. Stane se mi, že se i povznezu spolu s ním. Je to hodně sugestivní. Člověk se pak dostane mimo sebe.

kaktusik
29. 07. 2003
Dát tip
:-) v tomto sa zhodneme úplne a bezo zbytku ..

pozorovatel
29. 07. 2003
Dát tip
Líbíš se mi.

kaktusik
29. 07. 2003
Dát tip
.. hmm, .. ale ďakujem za poklonu :-)))

KayTee
29. 07. 2003
Dát tip
jé, tak toto som prehliadla....prosím pošli mi avi alebo zprávu, keď niečo napíšeš, v poslednej dobe mám veľa práce a na písmakovi nemám čas moc čítať ;o( ... Ale Tvoje dielka si vžydcky rada prečítam!!! Tip a klub

kaktusik
29. 07. 2003
Dát tip
KayTee .. budem sa snažiť, ak nezabudnem :-) .. si môj najčastejší čitateľ, toho si vážim .. :-)

Hynie
29. 07. 2003
Dát tip
Mám rád vánek v noci, pod hvězdnou oblohou, když můžeš objímat a hladit a vánek hladí oba... ze včerejška se mi něco takového líhne v mozku, uvidím... A proto *

zvedavec
29. 07. 2003
Dát tip
Toto sa mi veľmi páči! :-) áno, sú "veci", ktoré nezachytíš v dlani. Občas pochybuješ, či sú, ale všeličo naznačuje tomu, že áno, sú! Alebo že budú! Ak hľadíš s dôverou, vnímaš i nevidené, necítené, dozvieš sa veci...I keď sa to dá vždy spochybniť. A potom nevieš? Tak fúkal ten vietor, alebo nie? V dlani neostalo nič...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru