Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

18. 06. 2000
5
0
3486
Autor
Lasy

Já . . .

Já Bloudím v bludném kruhu Bludů nevím Co jsem ani Co budu.
Lassie
09. 02. 2005
Dát tip
Tak jeste krome toho jmena nebo nazvu basnicky.. Taky bloudi a to porad a neustale.. :( *

dlhagi
04. 12. 2004
Dát tip
super...

Sally
16. 11. 2004
Dát tip
Tak to já taky dávám TIP, protože to, cos napsal, je prostě pravda.

Lasy
02. 08. 2004
Dát tip
Nářezový_sluníčko: spíš takový výkřik, ale díky Lasy

Asi tohle zametá s každým, ale u Tebe se mi líbí ta forma vyjádření :-) tip*

To ví snad jen málokdo.. Tip

Petruhlík
26. 04. 2004
Dát tip
Hm, tak si také někdy připadám...

Papaya
16. 04. 2004
Dát tip
jo, jako my všichni ... vítej v klubu v klubu bludů nebo v bludů klubu .. no nic ...

Arien
12. 04. 2004
Dát tip
líbí

Lasy
12. 04. 2004
Dát tip
díky Lasy

Nugetka
17. 01. 2004
Dát tip
Bibša: Mně se to víc líbí takhle... A myslím, že já to vědět nikdy nebudu, ale někdo možná jo, ne? Když bude vědět, že to určitě CHCE vědět...* N.

Kovi
15. 08. 2000
Dát tip
Toužím zmizet ze světa Bludů Už vím co jsem, ne však co budu...

Lalinka
26. 06. 2000
Dát tip
Lasy: ja si Tvy basne momentalne taky stahuju. :) sme si podobny, zda se.

Lasy
25. 06. 2000
Dát tip
Mas pravdu - jako vzdy, mimochodem stahl jsem si tve verse a mam pocit, ze mame k sobe svou tvorbou a zivotni zkusenosti pomerne blizko, dekuji. Lasy

Lasy
24. 06. 2000
Dát tip
Neni o moc lepe, ale snad to nejak zvladnu, ne ???

Lalinka
24. 06. 2000
Dát tip
nic jineho nam VETSINOU nezbyva...

Lalinka
23. 06. 2000
Dát tip
Ahojky Michale :) to nevime asi nikdo presne, ale preju Ti abys v tom mel vic jasno. Uz je lip?

Bibša
19. 06. 2000
Dát tip
Lasy, místo "ani" bych dala "a", kvůli rytmice, viš? A nevim, jestli ty verse jsou schválně poskládány takhle jak jsou. Klasičtější by bylo: "Bloudím v bludném kruhu Bludů nevím Co jsem a Co budu" nebo "Bloudím v bludném kruhu Bludů nevím Co jsem a Co budu" Jestli je to tak schválně, smekám klobouk. Nad formou jsem se pozastavila, ale nad slovy a myslenkou nemůžu, protekla mi ta tvoje bouřlivá nejistota mezi prsty tak svůdně, jako by se cítila doma:-) Jo a líbí, jinak bych ti tu nepsala takový román :-)

Tanizaki
19. 06. 2000
Dát tip
Já kreslím v bludném kruhu duhu nevím co jsem hledám stuhu.. jinak ad básnička.. vzpomněla jsem si na nápis na bráně berounskýho židovskýho (zamčenýho:-( hřbitova: co jsme my, budete i vy, co jste vy, byli jsme i my... ale možná sem to nějak pomotala.. takže esli nevíš co seš.. tak já to vím :-)

Tanizaki
19. 06. 2000
Dát tip
(ale samozřejmě sem mluvila pouze o těle..)

slavek
18. 06. 2000
Dát tip
kdo ví čím je? kdo ví tolik moc???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru