Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ČTYRICÍTKA

04. 08. 2003
11
1
2610

Velká stehna mnohých žen jsou branami do pekla, kde rád přebývám.

Jsem ve svém bytě, mám návštěvu.

Na velkém sofa potaženém černou kůží, sedí Helena. Usmívá se na mne a mezi prsty s dlouhými lakovanými nehty, svírá nonšalantně cigaretu. Má na sobě červené šaty, přes které se rýsují její vnady.
Helena je zralá blondýna, žena v rozkvětu, amatérská zpěvačka, její plná stehna napresovaná v  punčochách a měkká bělostná prsa, nacpaná v bílé krajkové podprsence, neudrží žádná síla na světě. Poprvé, když jsem ji viděl, měla minisukni, odhalující její masivní stehna spoutaná v černých punčochách. Čurák mi tehdy okamžitě ztvrdnul jako šutr. Dal jsem si sprchu ( přišel jsem z posilovny, mé svaly jsou napumpované krví). Vycházím bez ručníku a kapky vody na mém krásném, svaly hrajícím těle, jsou jako perly na nádherném šperku, který stvořila sama matka příroda. Kadeře mých vlasů jsou nečesané. Jsem opravdu krásný muž. Helča roztahuje svá stehna a mezi nimi je její rozvolněná kunda s vytahanými pysky  a ochlupením vyholeným do tvaru srdce. Chlupy na tom srdci má nastříkané stříbrným lakem. Je to rituál, kterým láká samce k páření. „Svleč se“, přikazuji. Při pohledu na prsa osvobozená ze zajetí krajek, mi tvrdne můj kyj. Na uvítanou jí dám velkou, mlaskavou facku. ,,Mrdej mě" procedí mezi zuby a olízne si rty. Chytám ji za velké, kypré půlky, zvedám zvířecí silou ze země a nasazuji na svého čuráka. Pomalým pohybem zajíždím do temné dračí sluje, kam sluneční paprsky nikdy neproniknou. Pohybující se pneumatiky špeku na Helčině těle mě prostě rajcují k nepříčetnosti a jsou její skutečnou předností. Její dlouhé nehty se mi zaryly do zad. Na stole voní pravá, brazilská káva v šálcích z míšenského porcelánu, kterou stihla Helča uvařit. Helča vůbec umí vařit skvělou kávu. Mé pevné, ocelové svaly a Helčina měkká, sametová prsa s bradavkami velkými jako palce u nohy (nejraději bych je ukousl a polknul). Měkkost mrdané Heleny mě přivádí k šílenství. Mrdám ji jako krávu uvázanou ve stáji. U hlavy jí držím nabitou pistoli. Najednou ji silně udeřím pistolí naplocho do tváře. Helča je otřesena, vyhrknou jí slzy, má lehký otřes mozku a okamžitě začíná zpaměti odříkávat naučený text: „Mrdej mě tvrdě, vládče lesů, hor a strání“!! „Jsi tenisový mág, který zasluhuje obdiv všech žen“!!
Za ubývajícího Měsíce se šťávy stahují ke kořeni, vagína je schopna přijímat, nadechuje se.
Za nelidského řevu jsem nasměroval tryskající semeno na Helčina povadlá prsa, která byla celá pokrytá krvavými cucfleky a naposledy jí vyťal pořádnou facku.
Helča se mi svěřila, že když ji mrdám, tak slyší mořský příboj. „To máš asi pravdu Helenko“ odvětil jsem bez uzardění a napil se vynikající brazilské kávy.


1 názor

Milly
21. 10. 2004
Dát tip
:-)))

ssaamm
27. 09. 2004
Dát tip
Za Helenu*****+T

angelik
04. 03. 2004
Dát tip
tak tohle je síla...a pak že má díla hraničí s pornografií..:))hahaha...jsi v tomdletom génius, je to k neudržení...celé to na obrazovce i tady**:)

Drozzd
07. 10. 2003
Dát tip
Jsi král rozkoše, tvá díla mne vzrušují až k orgasmu - klub + TIP

MCMLIII
30. 09. 2003
Dát tip
Je zajímavé sledovat, jak se u pisatele projevuje erekce. 1/ Čurák mi tehdy okamžitě ztvrdnul jako šutr. 2/ . Při pohledu na prsa osvobozená ze zajetí krajek, mi tvrdne můj kyj. V sebehodnocení není nad autorem prokázanou skromnost - viz: "Jsem opravdu krásný muž."

Hugo
30. 09. 2003
Dát tip
Jo Helenka....to je Bozi stvoreni. Tipec

Evička
29. 09. 2003
Dát tip
Je to pěkně šťavnaté, ale násilné pasáže se mi nelíbí!

C_ensinka
28. 09. 2003
Dát tip
Asi to bude tim, že je mi 15, ale připadá mi to docela nechutný... No a že by mě to vrušovalo, o tom se nedá mluvit už vůbec. Ale doufám, že si teď o mně neudete myslet, že jsem nějak prudérní, to zase ne:o)) Jinak souhlasim s tím, že bys mohl použít bohatší slovní zásobu

REDH0T
22. 08. 2003
Dát tip
TO JE VYNIKAJÍCÍ !!!! To je dokonce lepší, než bavorské fetish porno, který se v osmdesátých letech vozilo pokoutně na videokazetách z NSR. Liebe im Lederhossen :o) 1. Píše to ženská 2. Opakují se stejná kliše z jiných povídek 3. Autor trpí nedostatkem erotické fantazie 4. tj. nemá dostatek vlastních zkušeností 5. Autor trpí obavami z fyzického doteku a případného zesměšnění. Zbytečně Dávám tip :o)

Humble
14. 08. 2003
Dát tip
Nějak jsem nepochopil tu pistoli... :o)

ty si proste kanon

Mathew
05. 08. 2003
Dát tip
hehe :) * * * *

Irgun
05. 08. 2003
Dát tip
dobrý porno :-) ............ t

gd
05. 08. 2003
Dát tip
nemohu si pomoci, ale opravdu jsem trochu zklamán. neuspořádaná literární forma (deníkový zápis?) by snesla redakční zásah autora a rovněž postrádám bohatost obrazů, kterou mě ohromilo například dílo NEŘESTNÁ KUNDA. a přitom motiv starší, obézní (a tedy zdánlivě neerotické) ženy je výbornou příležitostí k odhalení niterné podstaty skutečné erotiky.

Helča je vnučka Mistra Bílka? Ten taky uměl vařit vynikající pravou brazilskou kávu, jak bylo možno vidět ve filmu Kulový blesk. Ovšem ve filmu ji nikdo nechtěl. Možná to bylo tím, že Mistr Bílek neměl tak rajcovní stehna.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru