Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vír

06. 08. 2003
2
0
1548
Autor
Seljuk

vír

 

vodní víly proti času

točí se a točí

pozoruj tu masu vlasů

jenž svádí tvé oči

tetované bílou pěnou

nic víc je nehalí

tančí před popravčí stěnou

a pořád by se smály

 

vodní víry jsou jako čas

nikdy nezastaví

sjet tak tu vlnu plnou krás

než zas budem´ hraví

pěna co nad vírem vězí

jako ty vzpomínky

nakonec i ona zmizí

do odpadní jímky


sk8ergirl
29. 07. 2004
Dát tip
Občas to trochu škobrtne, ale pak se to zas pěkně narovná a jde to dál :-)

dara
20. 09. 2003
Dát tip
Líbí se mi fráze s popravčí četou, je to jako nalezení síly nositna zádech břímě světa T*

815_0
07. 08. 2003
Dát tip
Ten někdo, koho tady postrádáte budu určitě já ! :-) Mě se dílko líbí - Tvé verše mě opravdu uchvacují - u tohohle dílka se mi líbí pointa, protože je nejen pravdivá ale taky trefná - tolik krásy a takový "hnusný" konec - tak to chodí... Můj upřímnej TIP :-)

Seljuk
07. 08. 2003
Dát tip
815_0: Díky moc za veskrze kladnou kritiku, fakt mě potěšila... vilný_faun: Díky taky za tvou kritiku, už jsem o tobě lecos slyšel, i četl tvé dílka... Překvapilo mě že se tady taky za názor zatracuje... Mám 100 chutí toho tady nechat, nějak mi to nepříjde normální... ale zase v tom je pocit dobrodružství jako v dobách minulých... No nevím jestli to je dobře... Autority budou vždycky "kurvy"... Mathew: díky, určitě si to zase tak brát nebudu...

815_0
07. 08. 2003
Dát tip
Doufám, že to nemyslíš vážně, protože Tvý dílka jsou tak čtivý, že čtivější jsem snad ještě nikde nečet a kdybys toho nechal, byla by to škoda... Opravdu :-)

cannabinol
07. 08. 2003
Dát tip
to jo, chyba by to jistě byla, kdyby toho nechal,ale já se mu nedivím, taky jsem znechucenej, jak se zachovali k vilnému_faunovi, odstranili veškerý jeho dílo, prostě hrůza!

Seljuk
07. 08. 2003
Dát tip
No tak to je zatím nej kritoka jakou jsem kdy čet... Plakat z toho nebudu ale fakt mám radost... Asi jsem srab na tak radikální krok, přece jen tenhle převrácenej "metsys" se ze mě asi nějak neposere... Ale dík, dík...

Seljuk
07. 08. 2003
Dát tip
Kdyby to tu aspoň nechali, ať mají možnost to posoudit i další, ale vypadá to že se ho snad báli, nebo tak to na mě aspoň působí...

815_0
07. 08. 2003
Dát tip
A sakra - tak o tom jsem nevěděl - je pravda, že měl dílka maximálně ujetý, ale otipoval jsem mu snad všechny - originalitu oceňuju - jeho poslední dílko bylo opravdu kvalitní - napsal jsem nadšenou kritiku, upřímnej TIp, zařadil mezi nejoblíbenější a... A sakra - dobře - přidanej "obrázek" nebyl zrovna vkusnej - a co je... Přišli mi na to tři avi, ale - že mu smazali dílka - to je dost přehnaný - kdo ?

cannabinol
07. 08. 2003
Dát tip
No, já myslím, že to byl nějakej ujetej a závistivej správce, kterej mu asi záviděl návštěvnost nebo co. Já si taky myslím, že to mě docela v poho, nic hroznýho na vyhazov, nevím...je tady v tom bordel.

Seljuk
07. 08. 2003
Dát tip
Jo to teda je to máš pravdu, správce nebo kdo to tady řídí (zatím jsem se nezajímal, ale asi budu) to asi moc nezvládá! 815_0: A´t žije represe, nedal jsem mu jedinej tip, ale originální byl, a hlavně nebyl blbej, což je dost podstatné... asi někomu šlápnul na vocas...

815_0
07. 08. 2003
Dát tip
Fuck of - tohle je pěkně hloupí - myslí, že nebude na škodu zeptat se těch nejvlivnějších, co se to stalo... Moc dík, že jste mě na to upozornili - myslel jsem, že to smáznul sám - tohle je fakt out... Anime by řekla "Grrr..." - myslím, že řeknu to samý...

Seljuk
07. 08. 2003
Dát tip
Fuck me Fredy... Nejvlivnějších? Ale koho? Až teda něco vypátráš a bude to znít věrohodně, tak mi řekni, díky...

Mathew
06. 08. 2003
Dát tip
hm - masa vlasů? a k tomu ty nucený rýmy, tohle ne

Seljuk
06. 08. 2003
Dát tip
Ne? No no co se dá dělat...

Mathew
06. 08. 2003
Dát tip
ake žádný strachy, někomu se jistě zalíbí :)

vilný_faun
06. 08. 2003
Dát tip
totálně o ničem,ale jak říká buzna Mathew, někomu se to jistě zalíbí, protože to je tak líbivé, až se mi chce z toho vymyslet něco ještě líbivějšího! Fuj! Ale za nej sračku, co jsem viděl dávám TIP *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru