Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spi

20. 06. 2000
1
0
1090
Autor
Zázrak

Som upratovala a nasla som nieco, co som napisala,ked som mala 12 rokov.

Spi sladko ako dieťa môj milý. Netráp sa mojou láskou. Milujeme sa v obilí a Ty a nazveš kráskou. Spi a nespomínaj ako ja. Bude Ťa to menej bolieť. Zabudni láska moja. musíš na mňa nemyslieť. Spi láska moja jediná, nech Ťa láskajú krásne sny, nech sa mi sladko spomína na spoločne strávené dni. Spi, zatvor svoje nádherné oči, aby ťa môj sen zastihol. Vezieme sa v krásnom koči, keď si draka premohol. Spi a nemysli na mňa, naše dieťa nosím pod srdcom a neprejde ani dňa, keď ťa nenazvem jeho otcom.
Kyslik
12. 07. 2000
Dát tip
wow , ak si mala taketo myslienky v 12, co potom teraz !!!! musis byt ... (domysli si) :-)

Merle
20. 06. 2000
Dát tip
ech, ve dvanácti sem o (tady dobře popsaným) reprodukčním procesu neměl ještě ani potuchy... skvělej příklad jak holky rychle dospělatěj ;-))))

Laďa
20. 06. 2000
Dát tip
No já ve dvanácti neměla potuchy o vícero věcech, třeba jak se píšou docela dobrý básně. Líbí se mi musíš na mňa nemyslieť - to je z těch dvanácti, nebo je to upravené?

CZlovek
20. 06. 2000
Dát tip
No tedy... Na 12 let... Hmmmm, máš můj obdiv!

Adelan
20. 06. 2000
Dát tip
Líbí se mi to, s tím věkem je to poněkud překvapivé

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru