Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Insomnia

18. 08. 2003
5
0
1625
Autor
Naso

taký nespavý sonet...

Po stenách lezú čierne pavúky

pod posteľou drieme vrah

duchovia ma možno chytia za ruky

snažím sa pod perinou schovať strach

 

Želám si sny, nie nočné mory

keď sa zobúdzam spotený či s krikom

Noci sú peklo v ktorom zhorím

obluda zo skrine má prvý výkop

 

vo futbalohre plnej tieňov

Strašidelný klub má veľa členov

a zdá sa, že len jednu obeť

 

Ďateľ strachu pod čelom mi ďobe

telegrafické SOS, že nič sa nestalo

Mýli sa. A veľmi. Zas ide na mňa nespánok


KayTee
18. 08. 2003
Dát tip
ja mávám horšie nočné mory ;o))) *

katugiro
18. 08. 2003
Dát tip
hezká :)

vyo
13. 08. 2003
Dát tip
áno aj tak......T

Naso
11. 08. 2003
Dát tip
Zvedavec: ja kým som bol menší a náchylný veriť všetkým predstavám, som sa bál, že len čo položím nohu dole z postele niečo chlpaté (neviem prečo chlpaté) ma chytí za členok... A veľakrát hoci bola tma, som mal pre istotu zavreté oči, leob čo ak v tej tme uvidím svietiť nejaké oči alebo čosi biele sa vlniave vzduchom? Uhhh.. No a čo sa čítania pred spaním týka, tak všetko. Teda dokážem čítať všetko a málokedy idem spať nelektúrovaný... :-)

zvedavec
10. 08. 2003
Dát tip
No, raz som citala, ze dievcata a zeny sa boja niecoho strasneho pod postelou a chlapci a muzi zase striehnu na tu priseru za oknom. No, u mna to vychadza, ja som sa bala hrozy pod postelou. Ale asi to tak celkom nebude. Teoria zlyhava, ako tak citam Tvoj sonet. Si reprezentant mojej velmi uzkej vyskumnej vzorky, a celu tu teoriu si vyvratil! (a som na konci mojho vyskumu). Ozaj, a co citat, kym nezaspis? Mne to pomaha preladit sa (ak si to mozem dovolit - a nerusim - nebudim - pri tom svoje okolie). A co najmenej spat. Ani si len nespomenies, ze sa Ti nieco snivalo! ;-) no, s mojimi perfektnymi radami by si noci uz mal zvladat!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru