Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rodinná sexuální výchova

10. 08. 2003
8
0
1528
Autor
Bady

Předem se omlouvám všem, koho pohorší níže uvedené vulgární, neslušné či velmi intimní výrazy, leč pro zachování autentičnosti příběhů jsou použity v původním znění.

* Synek asi šestiletý položí matce otázku:

- Mami, má píča nohy?

Matce naskočí na tváři lehký ruměnec a pošle synka za tatínkem.

- Tati, má píča nohy?

Otec v obličeji zbrunátní a zahřímá hromovým hlasem:

- Cos to říkal?

Synek bezelstně opakuje svou otázku:

- Jestli má ten píča nohy?

Otec se několikrát zhluboka nadechne a zdánlivě klidně odpoví:

- Není to ten, ale ta a nohy NEMÁ!

 

 

 

* Večer při mytí utírá matka syna:

- Tak, ještě pindíka.

- Mami, není to pindík, ale POHLAV.

- Proboha, kdes to slyšel?

- Přečetl jsem si to v encyklopedii ve školce.

- No, to sis asi špatně přečetl, říká se tomu "pohlavní orgán".

Druhý den:

- Mami, mělas pravdu, za tím POHLAV byla tečka, já jsem se na to díval.

 

 

 

* - Mami, víš, co to je poštěváček?

- No ... ehm ... to teda nevím ...

- To je takový křeslo.

- Křeslo?????

- No, křeslo, Radek říkal, že se na tom sedí!


:o) t.

Hester
12. 08. 2003
Dát tip
Přijeli, viděli, posekali :-)

ulita
12. 08. 2003
Dát tip
no nazdar:)) Mně zas vyprávěl kamarád - není to tak drsný, ale pobavilo to - jak jeho maminka jela do práce a ujel jí autobus, či co, a zrovna ještě měli ten den v práci oslavu narozenin její kolegyně a ta kamarádova maminka jí měla koupit dárek, tak si do práce (vedlejší město) stopla nějaký mladý kluky a celou cestu přemejšlela, co tý kolegyni koupí a jak to zabalí a jakou mašličku, hlavně aby to bylo hezký, a když pak vystupovala před úřadem, kam ji ti hodní hoši zavezli, ta jim v zajetí svých předchozích úvah řekla: "Moc vám děkuju hoši, a jste takový hezký!"

Tibeťanka
12. 08. 2003
Dát tip
Jo to je fakt dobré! pobavilo mě to* A jedna příhoda: moje pubertální ségra byla někde se svou rodinkou. Rožnili maso a ona jedla rajče. Na rtu jí zůstalo jedno malilinkaté něco:)... Strejda projevil duchapřítomnost a podotkl: "Máš na puse semeno."

ulita
11. 08. 2003
Dát tip
:))) rainman: já jsem zas jednou odposlechla rozhovor dvou mužů, ležících v montérkách pod autem: "Má to tam dole ty kuličky?" "Kuličky jo, ale tu čepičku, tu čepičku to tam teda nemá..."

Hester
11. 08. 2003
Dát tip
Mojí kolegyni se zase zadařilo, když volala do firmy, která nám seká trávu: "Mně to tady vpředu už zase roste, tak kdybyste mohli přijet..."

Rowenna
11. 08. 2003
Dát tip
Ha, můj syn si v první třídě maloval s ostatními dětmi sprosté penízky, měna byla jedna PIČA. Objevila jsem je, a s prstem, zapíchlým do onoho slova jsem se ptala, jestli ví, co je to za slovo. Odhláskoval: P a I a Č a A. Řekla jsem mu, že přečíst si to umím taky, ale jestli ví, co to slůvko znamená. A ten zarudlý trumbera si stydlivě ukázal mezi nožičky na pindíka. :-))

ulita
11. 08. 2003
Dát tip
Hester: :)))) no a jak?? přijeli???

Cavalera
10. 08. 2003
Dát tip
... ostatně, proč by se na poštěváčku nedalo sedět .. proč ne .. když si oholí ten knír .. proč ne ._) ..

Mathew
10. 08. 2003
Dát tip
cavalera : v žádným případě se neholím - nota bene kvůli jedný pitomý roli :) a heh *

(závorka)
10. 08. 2003
Dát tip
jo (líbí) T :-)

rainman
10. 08. 2003
Dát tip
:-)) připomnělas mi jeden zimní zážitek, kdy při stavbě sněhuláka volal na celé sídliště jeden kluk (10) na druhého (4) : "Já si jdu válet koule támhle, tam je víc sněhu ! Jdeš si taky válet koule ?"

per_zay
10. 08. 2003
Dát tip
hmmmmm.......T rainman !

phobos21
10. 08. 2003
Dát tip
:)))

Hester
10. 08. 2003
Dát tip
:-)))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru