Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smutný večer

09. 08. 2003
3
0
2116
Autor
Dirty

Všem mimopražským a jednomu speciálně...on už bude vědět (a až na to přijde ať mi dá vědět..)

Praha je někdy tím nejsmutnějším místem

        hlavně při západu slunce a občas taky časně k ránu...

 

 

 

 


.................??? nejak mi zustalo utajeno, o co tu jde...:)

Dirty
22. 09. 2003
Dát tip
ganz egal :))

Kolega
10. 08. 2003
Dát tip
Praha je hnusné město. Někdy. Proto jsem utekl. Tak někdy...

Dirty
10. 08. 2003
Dát tip
Praha je nejkrásnější město, které znám, proto zůstávám

Kolega
10. 08. 2003
Dát tip
Mám na mysli v lidech, vztazích, ... Architektonicky je fakt nádherný, to nepopírám.

Jinovata
09. 08. 2003
Dát tip
hůůůůůůůůůůůůůůů

A že jsem tam kdy chtěla jet. :) Ale naštěstí píšeš jen někdy, což je dobré, nebere mi to naději. A stejně...není okolí takové, jak ho sama vnímáš? Jak se cítíš, kdo je s tebou atd.? Každý Pražák by asi tento názor neměl...snad.

Dirty
09. 08. 2003
Dát tip
myslím, že měl..ve všech je přece něco melancholického..ale radši sem nejezdi, ať neměníš nick for tom:doufám, že jsi mi nedal ten tip ty??

Jinovata
09. 08. 2003
Dát tip
jo...a co? se mi to líbí. Ne žy by to bylo na vydání, ale rozumíš...:o))

TIP....co dodat...:)

Jinovata
09. 08. 2003
Dát tip
a díky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru