Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Aréna - pravidla

21. 06. 2000
1
0
6305
Autor
Olda

Drazí Písmáci! Po dlouhých, mirných i bouřlivých debatách Vám předkládám návrh diskutované Arény poté, co prošel kritikou všech zúčastněných. Věřím, že v této podobě bude přijat. Nutno také podotknout, že níže uvedená podoba není definitivní a další diskuze jsou na snadu. - Autor si při odeslání díla volí, "zda-li stojí o hlubší kritiku". Pokud ano, dílo získává označení Arény - hvězdičku. Tato hvězdička není (nikým jiným než samotným autorem) odebratelná a nemá krom zmíněného jiné funkce. - Ano, vznikla skupina redaktorů (kritiků), kteří si vzali za svůj cíl číst všechna díla (resp. především ta z Arény) a mají možnost toto dílo vybrat do tzv. Výběru. Dílo se tedy stává součástí Výběru tehdy, pokud ho vybere alespoň jeden z redaktorů. V opačném případě se neděje nic. Nemluvíme t edy o "odebírání hvězdiček". - Cílem výběru je vytvořit vedle nejnavštěvovanějších a nejoblíbenějších děl navenek prezentovatelný a čitelný obnos děl pro čtenáře a nové příchozí, kteří se jinak mohou ve velikém množství děl ztrácet. - Zmíněná redakce v současnosti čítá Lyryka, Břízu, Javéra, Špuntíka, Sonatinu, Zazooa. Není nijak omezená - tedy každý má možnost se stát redaktorem (vaše přání mi pište) a krom "vybírání" není nijak privilegovaná. Olda
onof
25. 08. 2003
Dát tip
olda kurva ty demokrat

Merle
23. 10. 2000
Dát tip
Laďa: já už na to nemám čas... ale takovej způsob mi taky vyhovuje...

Laďa
20. 10. 2000
Dát tip
Takhle se mi to docela líbí. Jednou za čas, když budu mít náladu, vyberu náhodně nějaké dílo (zanedbané) z Arény a okritizuju ho. Už jsem začala. Ne ke každýmu dílu musí mít člověk obsáhlejší kritiku, ale někdy přece. Tak bych byla docela ráda, kdyby to tak zkusili i jiní. Děkuji.

Skorpil
12. 10. 2000
Dát tip
Merle: to je fakt to mi nedokaplo, no uvidime...

Merle
09. 10. 2000
Dát tip
Skorpil: trocha prosté matematiky... počítej kolik je v aréně děl, a kolik se u nich objeví arénovských kritik...

Skorpil
06. 10. 2000
Dát tip
Merle: zkus to prosim trochu vice specifikovat, nejak nerozumim... dik

Merle
05. 10. 2000
Dát tip
Skorpil: jde o to, že aréna už delší dobu prostě nefunguje, a to z tý stránky, s jakou Olda nepohne... z lidský.

Olda
04. 10. 2000
Dát tip
xxx

JiKo
04. 10. 2000
Dát tip
Olda nesouhlasím, já myslím, že zzz popřípadě nnn

Skorpil
04. 10. 2000
Dát tip
pripojuji svuj souhlas Oldovi :-) Merle: ja bych apriori nemaloval certa na zed a problemy nezvelicoval. paklize nejake nastanou - vyresi se, zatim se nestalo, ze by se na to Olda vykaslal - je to moc hodny kluk :-)) A pokud tedy naznacena cesta nebude ta spravna nebo povedena, udela se to zkratka jinak, tak o co jde?

kalinka
01. 10. 2000
Dát tip
vzhledem ku svojí věčné nespolehlivosti se dobrovolně vzdávám možnosti patřit do užšího kroužku redakčního spolku:O))) Měla-li jsem brát upozornění na tuto arénu brát jako nabídku:O)))) Vážně mám pořád hokej v tom, jak to tu přesně chodí a jsem ráda, že jsem pronikla aspoň do té části, do které jsem pronikla a že tu na mě taky občas někdo promluví. Tímto všem přítomným vřele děkuji, když mě totiž někdo nenasere, tak je mi tu fakticky celkem dooooobře!:o)))))

ady
27. 09. 2000
Dát tip
uvidíme

Merle
21. 09. 2000
Dát tip
suva: aréna s výběrem vůbec nesouvisí... výběr se dělá ze všech dílek

suva
21. 09. 2000
Dát tip
no to se mi ulevilo...

suva
20. 09. 2000
Dát tip
Mám tomu rozumět tak, že dílka bez hvězdičky nemohou být vybrána do Výběru?

PS
10. 08. 2000
Dát tip
Merle, co se dá dělat, i technické problémy se mohou rozrůst z malého ve velký... Nezbývá než oněm redaktorům popřát silné nervy.

Merle
09. 08. 2000
Dát tip
PS: no hlavním problémem tohohle modelu je to, že práce neubívá, ale vrší se, což se okamžitě projevilo hlavně na chuti vůbec někoho kritizovat v aréně, takže teď tam pravidelně kritizuje jeden jediný člověk... Aréna jako taková živoří "na přístrojích" ikdyž na přísunu dílek se to kupodivu neprojevilo...

PS
08. 08. 2000
Dát tip
Jediný problém je - řekl bych - technického rázu, a to ten, že je otázka, kolik si toho ti redaktoři stihnou přečíst... (A jinak se strašně divím, že něco tak jednoduchého nenapadlo někoho už dřív... Asi proto, že se mi nechtělo přemýšlet. :o))))) Jo a Merle, problémy budou, byly by tak jako tak, ale takto je to podle mě lepší.

Merle
26. 06. 2000
Dát tip
Laďa: oboje bylo vybírání (filtrace) něčeho z nějakých děl... Rozdíl je pouze v tom, že jednou to bylo vyřazovací metodou, a podruhý (teď) metodou přesouvací. Principiálně se jedná o to samé, akorát že nikdo nebude mít pocit, že byl "okraden" o hvězdičky, a technologický řešení bude o dost složitější, a taky neumožní žádnou rozumnou polemiku (jak je dílo jednou kýmkoliv vybráno už nejde "odvybrat" nesouhlasícími, kromě toho ani se nedá [zatím] sledovat kdo a co vybral). Prostě jen samý (podle mě totálně zbytečný) problémy...

Laďa
26. 06. 2000
Dát tip
Merlí čekám, jak to zbavíš těch totálně zbytečných problémů. :-))

Merle
26. 06. 2000
Dát tip
laď: už jen to že vznikly je totálně zbytečný, kromě toho některý vyřešit prostě nepůjdou...

Cid
26. 06. 2000
Dát tip
Tato statuta se mi zdají být velmi přijatelná. Je to dobrý návrh pro obě strany. Snad to technicky nebude takový problém. Díky Oldo.

Dědouch
25. 06. 2000
Dát tip
Tohle beru i já, notorickej neuspokojenec, ,antikritikál a svobodožrout bezpartijní...ale stejně si nikam žádný věsdičky dávat nebudu, Krytyk by mi tam psal že neumim pravopis...A přitom má sám chyb plnej nyk, hňup jeden dramatycká...

Stepca
24. 06. 2000
Dát tip
Jo. Mě se to taky líbí.

ViNiL
23. 06. 2000
Dát tip
Dovolte, abych svůj názor vyjádřil slovy klasika: "Samý dort a keks a zmrzka a med, denně zuby nečistit -- a je to hned!"

Bibša
21. 06. 2000
Dát tip
Jo, to zní báječně! Tááááák se mi to líbí! Redakci přeju hodně nervů a času, budou to potřebovat!

novacek
21. 06. 2000
Dát tip
Ó veliký ... to kvůli téhle trošce tu byl takový křik? :-) To kvůli těmto drobtům se tolik písmáků nepohodlo, rozkmotřilo, bylo znechuceno ... ? Jistě, záleží jen a jen na způsobu podání ... Oldo, díky za lidský přístup a jednoduché sdělení, srozumitelné všem. Pokud by toto bylo řečeno na počátku celé etapy diskusí (u sloves ovšem by byl tehdy budoucí čas :-) že), nemuselo tolik písmáků rezignovat a snad i odcházet ... Omlouvám se všem, kteří odešli, že jsem tehdy mlčel ...

clovrdik
21. 06. 2000
Dát tip
ano, tohle zní velmi dobře :-)

Merle
21. 06. 2000
Dát tip
já v tom už teď vidím plno problémů, ale ty prostě budeme řešit až nastanou... Bohužel technicky to braní hvězdiček bylo mnohem schůdnější, a takhle to jen přidělá plno zbytečný práce navíc (nejen Oldovi), přestože jde v podstatě o totéž... No uvidíme. BTW: Oldo, dostal jsi ty moje připomínky? Ta konference zdá se mi nějak moc dobře nefunguje...

Laďa
21. 06. 2000
Dát tip
Merle to nechápu. Problémy budou, ale proč je to to samý? Mně se to líbí. No možná něco nevidím, ale líbí se mi to víc.

zolli
21. 06. 2000
Dát tip
+

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru