Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myšš

17. 05. 1999
0
0
3137
Autor
Merle

Pro odlehčení nálady posílám to nejjednodušší co jsem kdy napsal (bez metafor i bez ambicí).
Věnováno dětem.

Haló, haló děti, já jšem malá myšš, chči vám něčo povědět, pojďte ke mně blíž. Šedá jako štín, v pošítači špím, v monitoru pokojíšek, o šoftvéru plno knížek. Pročešor mám míšto štolu, po hardišku ležu dolů, k šnídani mám dišketu, do šběrnič še nepletu. Vyhžívám se na ždroji, čédéško mám v pokoji. prohažuju integráče, to dá vždyčky hodně práče. To je aši všečko, čo jšem chtěla žíct, tak še někdy žaše štavte, šnad vám žeknu víc.
Jess
07. 02. 2003
Dát tip
Tohle se mi líbí. Sice jednoduché, ale MYˇˇSˇˇS! Já lád myšišky. Teda klisišky a potkánky. Ty sou večí.

Yeziiinka
20. 10. 2000
Dát tip
Hézký! Málem jsem samým dojetím nacpala do disketové mechaniky plátek 30% eidamu!

Prokletí
03. 10. 2000
Dát tip
*Myšš: chachacha, ty jeden.........kocoure!!! m.

Regins
13. 06. 2000
Dát tip
No teda Merle,Myšš je fakt roztomiloučká,chtěl jsem si taky zašišlat ,ale už bych opakoval předešlé,líbí se mi to, ačkoli jsem dítětem teď už jen zřítkakdy

Anonym
04. 05. 2000
Dát tip
To bolo skutocne super, Merle, jednoduche a usmevne, diky Zlatovlasok

Velmi sa mi to pacilo. Mali by sa to ucit deti v skole :-)

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Seš génius, tak složitý obsah vměstnat do tak krásné formy snad umí jen tam u Vás, v Avalonu. Pro mě jedna z nejlepších věcí.

leontynka
22. 05. 1999
Dát tip
dětsky upřímný...HIHI

Asi rychle otěhotním. 6x ano, Merle!!! Lidi, máme tu mezi sebou Merleho, nechte kolovat!!!

Print
19. 05. 1999
Dát tip
Jooo! Nechme ho kolovat!! Já budu čekat klidně poslední - o to víc nedočkavej!:-)

Merle
18. 05. 1999
Dát tip
plašklej? to jsem teda nedokázal přeložit...
jinak díky za váš smích

Gity
18. 05. 1999
Dát tip
To říkal jeden učitel. Neměl zuby nebo si jaksi divně šlapal na jazyk- nevím-ale přeloženo to snad je Jseš prásklej. Ani nevím proč to říkal, ale u tvojí básničky/mimochodem moc vydařené/jsem si ho připoměla.

snoopy
18. 05. 1999
Dát tip
kam až dokážeš zajít? bojím se zeptat (?, právě jsem to udělal..)
může být něco vtipnějšího než vtipnější, než Merle?

Print
17. 05. 1999
Dát tip
Hihi!! Merlíku, škvělý!!!! Doufám, že jo vhodný i pro bezžubý dědky a báby!!! Narazil jsi novej soudek vína! Kolik jich ještě máš?-:)))

Jákob
17. 05. 1999
Dát tip
Šavfa porte

Gity
17. 05. 1999
Dát tip
To jsem se posmála. Šeš fakt plašklej.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru