Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dlouhá chvilka neveselá

17. 05. 1999
0
0
1838
Autor
Tanizaki

/Malinko zadýchaná
Trošičku uplakaná
Sedím a spím a nespím a sním/
/Bez něj? Tak s kým?/

Hodiny bijí zadnice času Stále jen lenošíš! Hledáš jen krásu! Vzdávám se očima... --- Žiletka vyhrála chloupek na noze. Žíly si žijí vlastním životem. Byl bys ochoten je prohrát? A žaludek játra srdce a plíce? Odstřižený kousek nehtu? Já to pak všechno smetu pečlivě prohnětu Smíchám...: se soucitem v duších vojáků se strachem topících se tyranů se smůlou šťastných stromů a s citem s tím citem ubohých bohů A z toho...z toho pak postavím horu Té hoře (ó hoře!) dám jméno NADĚJE anebo....Cože?... A pod křidélka zapomnění ji vezme Jeho Jasnost Ráno (Hořké Snění)
Bříza
10. 08. 1999
Dát tip
Sakryš Tanizaki - to už je nějakýho meteriálu !
Z těch pánů nademnou by vznik chlap jak hora! Mohl bych si tam někdy přijet zasáňkovat ?
(myslim jako v zimě, když hory spí) :-)

maprach
13. 06. 1999
Dát tip
Stále tě miluji! :-) :-) :-)

Zdřevěněl jsem a teče ze mě smůla. Vraž ji do té hory, Tanizaki.

Paul
19. 05. 1999
Dát tip
Moc moc moc.
To se mi moc líbí. Něco z čeho mi není dobře a přece to je.

Merle
18. 05. 1999
Dát tip
Mě připadá nejlepší prolog. Fakt dobrej.

Print
18. 05. 1999
Dát tip
Tanizaki: tohle je další pečeť naší lásky!!!!:-)))

Gity
17. 05. 1999
Dát tip
Zajímavé. Zvláštní.Depresivní, ale s nadějí - té hoře (hoře!) CO že?! To ráno. Znám. Hořké snění těhto rán (a jejich ran). Skřeků vran....když jsi sám...

Gity
17. 05. 1999
Dát tip
Pro upřesnění to sám je tam kůli rýmu (nezávisle na pohlaví)

Phil
17. 05. 1999
Dát tip
Krásné. Ženské a krásné. Krásně ženské a žensky krásné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru