Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dýchat hledání

15. 08. 2003
1
0
1285
Autor
AndělKačka

Prvni basnicka v mé sbírky Dýchat hledání......je to vyjádřením mých přání a mých požadavku a představ že ten kdo pochopí, pochopí, co hledám....

 

Dýchat hledání

 

 

 

DÝCHNI !!!  - jen tak něžně a lehce …aby touha hvězd spadla  – AŽ K NÁM !

 

DOTKNI !!!  - se mých řas … aby sametově schoulily se plaše –…tak tiše

 

ROZBIJ   !!!  - propast mých úst … abys stvořil okno ke Skutečnosti

 

ZAVŘI OČI !!! - svému stínu …abys otevřel sám sebe pro JSEM

 

NEUSÍNEJ !!! -  touhou po snu, po ráji … utiš se beze spánku  - vzbuď své vnitřní oči …

 

POHLÉDNI !!! -  na mě, na prameny mých vlasů obtáčející můj kmen pocitů, na oči utápějící kořeny strachu  v Tvém jasu, na mé rty ztišující rytmus našeho tance v přítomnosti

…..mé tělo spí v Tvých dlaních

.….má duše hoří v Tvých očích – pro marnost ???

 

POSLOUCHEJ !!! – tanec na hudbu mých svodů k hříchu … uslyšíš jen hluk ticha z nevinnosti.

Úzkost přesto s bezmocí saje naději – MOU ? Tančím v myšlenkách na tanec – SNÍM ! – slyšíš ???

 

HLEDEJ  !!!  - otázku na mou odpověď, tanec na hudbu mých pohybů, sílu srdce milovat zázraky, víru v  čistotu citů, touhu po nekonečné věčnosti lásky…důvěru v život i sebe…i mě !

 

 


Morasten
19. 09. 2003
Dát tip
to je úžasně originální:-Oa hluboký a duchaplný. řekla bech jedna z nejlepších:-)

lachtan81
03. 09. 2003
Dát tip
Náhodou .. v téhle básni je spousta pravdy .. a a a vůbec !! Tip*

Nezavírej oči svému stínu - vždyť on je ten, co nespí.

text neni určen pro konkrétního člověk..spíš pro toho že kdo to pochopí je ten konkrétní...mé básničky jsou složité..ale o tom to je..aby to nebylo jen ve škatulce, ale aby každý nastartoval fantazii....a snesl se na dno své duše....

Seek
19. 08. 2003
Dát tip
katugiro, třeba to nemá být pochopeno nikým, kromě toho jednoho človíčka :-)

nahun
19. 08. 2003
Dát tip
je to moc okatě osobní, asi mi to moc neříká. Je to pochopitelné, a je poznat, že text je určen pro jistou osobu;o)

katugiro
19. 08. 2003
Dát tip
v tom případě nevidím důvod, proč je to zde... :)

Rowenna
18. 08. 2003
Dát tip
Forma zajímavá. Jinak jsem nebyla schopna dočíst pro příliš moc významem zbytnělých slov, tak jako nejsem schopna číst jakékoliv traktáty. Chyba je ve mně. Neoslovilo mě to. :-)

katugiro
16. 08. 2003
Dát tip
nebereš to moc pompézně? něco jednoduššího by bylo asi pochopeno nejen lépe, ale především vstřícněji... :)

UfoTofu
15. 08. 2003
Dát tip
No, asi to holt není moje kafe

plíživá
15. 08. 2003
Dát tip
Nešlo by z toho udělat desatero?

Martinice
15. 08. 2003
Dát tip
muj, moje, me... nejak mi to tam nesedi. Zbavila bych se i vykricniku. Je tam toho nejak moc. Ale napad je dobry

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru