Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

slečna v divadle

17. 08. 2003
4
0
2187
Autor
Maretta

v divadle napsáno, v divadle oplakáno...

 

 

Asi dvacet hlubokých hlasů

klouže ve vzduchu tam a jinam

Naprosto cizí obličeje plus jeden

až příliš povědomý

Povrchní smějící se ústa

šokující

Nepřemýšlel jsi někdy?

Třeba o mně

O rozvíjeném vztahu mezilidském

nádherném

Suše oznámená realita nepříliš uspokojivá

Malá mezírka mezi zuby

Ignorante

už nikdy tajuplné rozhovory

Můj malíček na okraji spodního rtu

růžového

A s korálkovýma očima

žít

Bez tebe


Vracim se jeste, abych zde zanechal jeden ze svych vzacnych typku :)

PS: Premyslim, jak se mi tam vloudil ten Y... :/

Seregil
20. 07. 2004
Dát tip
... dobrý...*!

Působí na mne dost spontánně, a přitom zcela srozumitelně. Tedy povedená pocitovka. Do klubu s ní!!!

Isilme
06. 01. 2004
Dát tip
a to se mi moc llíbí:)

Isilme
06. 01. 2004
Dát tip
a to se mi moc llíbí:)

Isilme
06. 01. 2004
Dát tip
a to se mi moc llíbí:)

j_i_r_i_k
16. 12. 2003
Dát tip
:))) Tolik Ti záleží na nálepce? Což nejsi si jista podstatou?

Maretta
16. 12. 2003
Dát tip
právě že si jista jsem, a tak tomu nechci dávat jinou nálepku:)

j_i_r_i_k
16. 12. 2003
Dát tip
Máme asi jinou logiku, tož nechám nálepky být :)...

j_i_r_i_k
15. 12. 2003
Dát tip
Já přece nemám moc dělat z toho něco jiného, můžu tomu jen dát jinou nálepku - změní se snad podstata?

Maretta
15. 12. 2003
Dát tip
šlo mi o to, abys to právě nenálepkoval..:)

Maretta
14. 12. 2003
Dát tip
to já taky ne není to báseň lyrická nerýmovaná, nedělej z toho něco jiného než chci já jiříku

Milly
11. 12. 2003
Dát tip
J_i_r_i_k_u, Ty máš, sakra, pravdu...Ryzí pravdu... No jo, ale je to problém... Maretto, kvůli Tobě jsem sem teď konečně hodila svůj podobný zážitek z divadla-že by ta kulturní zařízení... Taky mi přijde celkem zajímavý, když ty naše zápisky porovnám... ;-)

j_i_r_i_k
11. 12. 2003
Dát tip
Milly: Díky, ale víc by mě potěšilo, kdybys sem nedala onen podobný zážitek :)... Ne, zkusím být vážný... Ale to bych musel mlčet, takže... díky...

Milly
11. 12. 2003
Dát tip
Jak to myslíš?Já tím nesledovala nic špatnýho, jen když jsem si přečetla tohle dílo, přišlo mi to zajímavý, že nejen já takhle...

j_i_r_i_k
11. 12. 2003
Dát tip
Toho si asi nevšímej, víš, já jsem zapřísáhlým odpůrcem lyrických básních nerýmovaných (ač tohle je v kategorii Ostatní a na Tvůj zážitek jsem se ještě nedíval), v nichž si autor (tedy spíše autorka) vyleje srdíčko, je jich tady na Písmáku tak moc... Ale fakt to neřeš, příznivce najdeš, jen to nebudu já, nic ve zlým, jo? :)...

Milly
11. 12. 2003
Dát tip
Jo, a dík za odpověď, ale já nepíšu jen takhle... :-)))

j_i_r_i_k
07. 10. 2003
Dát tip
A voda teče a řeč se mluví a vlestně se nic neděje... Jen v někom umřela další malá naděje... Ale i to je život a i pro to bychom ho měli milovat - že jsme se včas odtrhli (či byli odtrženi) od někoho, s kým bychom stejně být nemohli...

katugiro
18. 08. 2003
Dát tip
asi tak do poloviny se mi to i líbilo, tou atmosférou... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru