Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez hlesu

17. 08. 2003
2
0
1142
Autor
AndělKačka

i tato báseň je poněkud staršího data..ráda bych postupně uveřejnila celou svou sbírku chronologicky !!!!

 Bez hlesu

 

Jen tak sedím…tise bez hlesu…

Srdce mi pláče skrze oči.

Svět bez Tebe ???… – honí se mi hlavou zoufalství…

Bolí…moc mě bolí srdce !!!!

A ty mlčíš přísností.

Cítím, jak mě vyháníš z duše – ze srdce.

Ze života.

A jen tu tise sedím zmučena bolestí…

S touhou Tě obejmout …

Cítit Tě…

Vnímat Tě…

Být u Tebe blízko…

A zatím bezmocně vidím, jak se snažíš uniknout…

Zmizet…zapomenout…

Nestýskat si po mě…

už teď.

cítím, jak Ti nechybím…

Cítím jak se v Tobě propadám do nicoty.

….nevím, co udělat…?

…sedím v beznaději…

…schoulená bolestí…

a jen tiše pláču.

Pro Tebe…

Kvůli nám !!!!!!

………….!…………..


lachtan81
03. 09. 2003
Dát tip
Hranice s hysterií .. ale o tom to je .. o citech a pocitech, dostat je ze sebe .. ulevit si .. shadow: Mluvíš o sobě, viď .. ;o)))

lachtan81
03. 09. 2003
Dát tip
*

Někteří géniové dokáží proměnit svou niternou radost z destrukce, kterou poté sdílejí i ostatní a smutní tak vlastně z cizí veselosti.

Bakchus
18. 08. 2003
Dát tip
Stesk zmizí obraz vadne věčná láska jenom ryzích srdcí t* za niternost

Rowenna
18. 08. 2003
Dát tip
Ne, nelíbí se mi. Je to takový patetický výkřik, a nějak se z něj ztratila poezie.

Bakchus
18. 08. 2003
Dát tip
Poezie někdy sídlí v lidském srdci. I hloupoučký výkřik, nebo nenápadná slza, nekanoucí v sladkých rýmech, nespoutaná uměleckou invencí, prostě něco vypovídá. Ne každý má dar vytěžit ze svého smutku krásný povzdech. Vzpomeň na Goethova Torquata Tasa: Tam, kde druhý v žalu oněmí, mně z bohů kdos dal vyslovit jak trpím. Jenom génius dokáže proměnit svou niternou bolest v radost z aktu tvorby, kterou poté sdílejí i ostatní a radují se tak vlastně z cizího neštěstí. Niternost je ale pouhým předpokladem, podmínkou nutnou, nikoli dostatečnou-to je fakt.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru