Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Still cryin`

24. 06. 2000
6
0
2732
Autor
Lasy

Další po rozchodu psaná věcička.

Still cryin` Zase pláču déšť buší do oken kapky stékají jak mé slzy po tváři jenže déšť není slaný slzy mé nejsou sladké zase pláču trýzním svou duši myšlenkou o Tobě vzpomínkou co řeže hluboko a nadlouho jak žiletka vyjmutá z pyramidy. Zase pláču slzy berou sílu padají na ruce pálí a sžírají duše má churaví kdo tohle napraví ? Já ? Ty ? My ? Raději Ne ! Raději Ne ! Žádné další My Já Ty Oba už nechci plakat jenomže už zase pláču mraky se honí na nebi za větrem za čím se ženu já ? za tím co jsem ? nebo co nejsem ? už nikdy více za Tebou Bez Tebe tady zase pláču.
Lassie
09. 02. 2005
Dát tip
Moc hezke,ale bohuzel smutne ..je to z toho citit.. T Jinak ta moje basnicka se podobne jmenuje, ale je o necem jinem..

Lasy
02. 08. 2004
Dát tip
Nářezový_sluníčko: už je to dávno, naštěstí . . . Lasy

Hodně upřímná i chytlavá *

Arien
12. 04. 2004
Dát tip
no tak, neplakej...

Lasy
12. 04. 2004
Dát tip
pláč je někdy fajn a někdy jen pláč . . . Lasy

Anni
30. 03. 2004
Dát tip
A do háje... Vyjadřuje to úplně přesně můj současný stav :o( *

Fidunka
08. 02. 2004
Dát tip
Neměl by to být spíš text písně?? Jinak ***Tip!

Ling
25. 06. 2000
Dát tip
svym zpusobem je krasne, ze clovek v krajnich situacich zjistuje, co v nem doopravdy je... pises tak krasne pravdive basne, az cloveka picha u srdce, kdyz je cte... pekne...

Lasy
25. 06. 2000
Dát tip
Moc vam dekuji, ale pokud mi rozumite - radeji bych je nepsal, Lasy

Arri
25. 06. 2000
Dát tip
Lasy, chlap take place? No to je uzasne otevreni se ..:o) Jakoby se ted vsichni rozchazeli...

Lasy
25. 06. 2000
Dát tip
Nevim cim to je ale plac je ve mne a jsou chvile gdy musi ven - a vez ze plakat umim opravdu dobre, bohuzel . . .

Kathe
25. 06. 2000
Dát tip
Nádhera...a pevně doufám, že bude líp...100%TIP

Lalinka
24. 06. 2000
Dát tip
dost zoufale krásný, může-li něco takové být

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru