Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak to káčátko z Toma & Jerryho...

21. 08. 2003
12
15
4125
Autor
KayTee

Miniaturka? Úvaha? Blbůstka? Pocity...

Někdy se mi zdá svět docela fajn a jsem šťastná, ale pak mám najednou pocit, že jsem tady nadbytečná, že jsem jiná než ostatní a proto mě nikdo neposlouchá, že mi nikdo nerozumí...

Připadám si, jak to káčátko z Toma a Jerryho, co chodilo po světě s pytlíkem na hlavě a brečelo: Nikdo mě nemá rád....


15 názorů

KayTee
11. 10. 2014
Dát tip

Jejda...asi bych si to tady měla někdy projít a promazat to :-D I když to bych asi smázla všechna dílka :-D


Milly
09. 10. 2014
Dát tip
Nemeni, no...., co uz..... O:-) :-D ..a zustavaji! (aspon tu..)

KayTee
21. 10. 2009
Dát tip
Milly ... jejda..to je už let, co jsem to sem hodila :-) Zajímavé je, že některé věci se nikdy nemění :-)

Milly
21. 10. 2009
Dát tip
Tohle je jedno z mejch nejoblíbenějších děl- a jediný, který si vybavim, když si vzpomenu na Tebe. .o) (asi tak...)

Milly
21. 10. 2007
Dát tip
Přiznávám se........ Odhalila jsi mě. :o) To dělá NePoe_ta schválně (je tu nejpoetičtěji píšící člověk, co vim.. :-))

KayTee
18. 10. 2007
Dát tip
Huááá hhahaha, vážně jsem tohle napsala já? To jsem musela mít teda sakra slabou chvilku :-D 4 roky zpátky..dost dobrý... jak to, že to najednou zase někdo našel? A hned 7 lidí v jeden den? :-D :-D :-D Milly: určitě za to můžeš ty, co? :-D romale: dost dobrý na kritiku ;o) Jarmila: Tak sice Tě neznám, ale taky Tě mám ráda :-D Crawling: Tak pozor :-D Už jsem o 4 roky starší a uvědomila jsem si, že je opravdu každý z nás jiný. Každý je "svůj" a to Ti nemůže nikdo vzít. Nejsi jedním z Mnoha, ale Jedním z mnoha ;o) domin.go: docela jsem se nad tvou kritikou pobavila :-D Ale faktem je, že já už delší dobu nejsem schopná nic napsat.. ano jsem hodně zaneprázdněná, práce, škola, charita.. ale taky jsem šťastná a spokojená s partnerem, tak jaksi není inspirace :-) Smutek je mnohem víc inspirativní než štěstí Onsoff: už se nestrachuju :-) NePoe_ta: proč Nepoeta, když tvá písmenka jsou tak poetická?

Milly
18. 10. 2007
Dát tip
Helemese, ti dva už tu byli... před 4. rokama, co jsem jim poslala avi.., no, snad to nebudemoc vadit.... :-)

NePoe_ta
17. 10. 2007
Dát tip
Chytil som sa s Jerrym, na nože, na život a na smrť, o to kdo Ťa viac ľúbi, ... teraz, vylizujem rany ... :( ... :) Tom

domin.go
17. 10. 2007
Dát tip
to je fakt blbost,tohle.)))) ale zas na druhou stranu absolutní poezie - pocit kvůli kterýmu se píše 65,5% básní, akorát bez jedinýho opisu nebo metafory - třeba to má budoucnost.)

poznam tie pocity, len u mna nie su spojene s tym, ze som iny, ale ze som presne taky isty ako bezmenna masa

MÁM TĚ RÁDA!!!!!!! *

Milly
17. 10. 2007
Dát tip
. :-)

romale
17. 10. 2007
Dát tip
Tak jsem řek dno je dobrý na to aby sis ho prohlíd... Tak jsem řek hej máš drobný darling!? a ona řekla že nějaký má a já jsem řek fajn tak na dvě kávy z automatu on nám je dá a pak jsme šli ven a tam jsme stáli tři hodiny a dvacet minut a kolem byl svět který byl správný i s kelímkama z automatu!

Milly
17. 10. 2007
Dát tip
Tuhle Tvou.., no, dílo, si pamatuju.... .-) Avi pro radost :-)

sk8ergirl
06. 08. 2004
Dát tip
Ach jo, já si nemůžu pomoct, ale mě to připadá hrozně roztomilý, asi by nemělo, ale nemůžu za to :-).......t

KayTee
05. 04. 2004
Dát tip
keby som vedela, aký je smajlík pre červenanie, tak by som ho napísala....aha...jedného som našla

Hermann
04. 04. 2004
Dát tip
never tomu, každý má rád každého, keď ho potrebuje.. ale len skutoční ĽUDIA milujú aj bez potreby, proste len tak...Myslím si, že Ty si jedna z nich...Hermann

cmukina
01. 04. 2004
Dát tip
to je pekne.......ja som tu cast Tom a jerry videla..... :-))*

Simona
18. 03. 2004
Dát tip
Já nevím proč, ale mě pobavil ten konec, i když moc zábavná není...promiň;o)*t

KayTee
08. 01. 2004
Dát tip
Děkuji za moc hezkou kritiku ;o)))

Milly
07. 01. 2004
Dát tip
.....a tady mi taky nikdo nedal avízo......... :-( ..........ale já ho dám....!!!!!!!!!..... :-) Kay Tee, aspoň třeba na Písmáku může člověk trochu zapomenout na problémy....teda když se netýkaj lásky....protože u hodně básní to fakt nejde..... ;-) Jak se máš?

Milly
07. 01. 2004
Dát tip
a ještě mě napadlo, podle lidí, který mám ráda.......založíme klub lidí, který nikdo nemá rád a budeme se mít rádi navzájem.......s jedním to už tak trošku mám.... :-)))

geper
30. 10. 2003
Dát tip
A právě tyto protiklady života jej dělají tak bojovně zajímavým, nebo?

KayTee
30. 10. 2003
Dát tip
asi ano....ale když se ty horší chvíle dostanou do vedení, život začná ztrácet smysl

geper
30. 10. 2003
Dát tip
KayTee...ba ne s tím rozhodně nemohu souhlasit!!! Život nikdy neztrácí svůj smysl a vždy ze všeho vedou nejméně dvě cesty!!! A věř mi, že moc dobře vím o čem hovořím...

Milly
29. 10. 2003
Dát tip
Tak ono je nás tolik? Naděje do budoucna:třeba jsme ošklivá káčátka, která se promění v nádherné labutě... :-)))) *

KayTee
29. 10. 2003
Dát tip
Milly: jeden za všechny, všichni za jednoho ;o))) děkuji

FKL
24. 09. 2003
Dát tip
nerad brečim... ale občas už to tak být musí

rabako
22. 09. 2003
Dát tip
milé.... ***

dara
17. 09. 2003
Dát tip
káčátko je úděl všech básníků a zlomku mírně přecitlivělých duší

tucznak
12. 09. 2003
Dát tip
jo ja jsem to kacatko/tucznak......

815_0
09. 09. 2003
Dát tip
3lobyte: No - nevim nevim - nesváděl bych neupřímnost na svůj pytlík...:-) A - protože se nerad vymlouvám, tak jsem upřímnej - jsem káčátko ! :-)))

KayTee
08. 09. 2003
Dát tip
díky káčátka mé ;o))))

Kdyo by si aspoň jednou začas nepřipadal nadbytečný a nemilovaný?

WiruZ
07. 09. 2003
Dát tip
taky si nekdy tak pripadam (posledni dobou castej a castejc)...ale to asi kazdej....

815_0
07. 09. 2003
Dát tip
TIP za to, že o nás káčátkách píšeš - aspoň se necejtíme tak opuštěně :-) Opravdu moc dík :-)

Orbi
07. 09. 2003
Dát tip
každej občas je jako to kačátko...dobrý nápad !

Aki
27. 08. 2003
Dát tip
to bude tím, že JSI jiná, než ostatní... stejně jako všichni ty ostatní JSOU jiný než ty :o)

KayTee
27. 08. 2003
Dát tip
Aki, ale já jsem úplně výjimečná ;o)

Aki
27. 08. 2003
Dát tip
KayTee: vždyť říkám, že jsi :o) stejně tak, jako těch pár miliard dalších :o)

KayTee
27. 08. 2003
Dát tip
;o) poznám i nevyjímečních ;o)

Kenvelo
26. 08. 2003
Dát tip
každý sa tak niekedy cíti *

KayTee
22. 08. 2003
Dát tip
Jo! katugiro, že mě to nenapadlo už dříve ;o)))

Skip
22. 08. 2003
Dát tip
Běžný pocit mnoha lidí.

kaktusik
21. 08. 2003
Dát tip
Keď som mala 20 zdalo sa mi, že som z iného vesmíru .. teraz viem, že každý tu máme svoje miesto, však vesmír sa prelína .. káčatko z rozprávky, neboj, to "Nikdo mě nemá rád" už neplatí :-)

KayTee
21. 08. 2003
Dát tip
Ďakujem ;o)))

REDH0T
21. 08. 2003
Dát tip
Já když jsem měl dvacet, tak jsem měl pocit, že jsem ředitel zeměkoule a svět mi ležel u nohou. Stačilo nakopnout hlavu a byl jsem tím, kým jsem chtěl být. Uklizečkou, náměstkem, klaunem, závodníkem, sňatkovým podvodníkem a instruktorem parašutismu (asi nějaký filosofický směr)

KayTee
21. 08. 2003
Dát tip
To já, když budu mít 20, tak mi bude svět ležet u nohou ;o)))))))

katugiro
21. 08. 2003
Dát tip
a co sundat pytlík? :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru