Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zvěčněný rozchod

24. 06. 2000
2
0
1713
Autor
Lalinka

snad každý to zažil, tak každý ví, jak moc to bolí...

Pod tóny naší melodie, srdce sevřené začíná bít. Když úzkost stéká proudem slz, nemám touhu už dál žít. Těžkosti překážek jsou jako peří, když se mě dotýkáš. Je to jako dotek vánku .. jemné ruce jak zrnka písku máš. Unavená ze střídání tepu, moje ústa se už dlouho nesmějí. Oči, které odrážely se v Tvých, jsou teď jen očima ztracených nadějí. Z přísloví NIC NENÍ VĚČNÉ vidím jen to, co zbylo z nás. A je zbytečné se ptát proč je to tak. Euforie lásky ubíhá jako čas. --- Pomalý je lék na lásku, na lásku, která stále bolí. Slzy do očí den co den štípou jak rána zasypaná solí. Nejkrutější daň je platit, když není z čeho brát. Sáhnout si na dno srdce a přece se nevzdávat. Jak najít štěstí v neštěstí, sílící vzpomínkami. Dřív viděla jsem jej v Tobě a kde hledat teď, když konec je mezi námi? Tak odcházíme, já a Ty : už každý sám. Každý jinde. A naše budoucnost nechť patří jen vzpomínkám...
Lalinka
22. 02. 2003
Dát tip
Kez by to donutilo zamyslet se oba jeste predtim.........

Moonlight
15. 02. 2003
Dát tip
moc hezke a kazdej si prozije sve...a myslim, ze by mel. Protoze kazdej rozchod clovek pozmeni a donuti ho se zamyslet nad sebou, nad ostanimi

Drakkan
24. 04. 2002
Dát tip
3/5+T pravdivě smutné...hezké...

Merle
27. 06. 2000
Dát tip
tak nějak souhlasím s Bibšou... dobrý rady do života si protentokrát odpustím, protože si myslím, že je nepotřebuješ

Miroslawek
26. 06. 2000
Dát tip
Znám to a jsem s Tebou.

Bibša
26. 06. 2000
Dát tip
Ahoj Lálí, moc ráda Tě tu zase vidím. Co ráda, já přímo zářím!:-) K tématu: Nesnáším rozchody, vždycky to někoho bolí, a většinou oba. Nemohl by někdo vynalézt něco, aby tomu tak nebylo? Co se týče poetiky, máš to takové rozvláčnělé. Umíš psát i trefněji a výstižněji, prostě v méně slovech. Chybí Ti tam nějaká nová myšlenka, nový pohled na věc. Máš pravdu v tom, že to všichni znají, nemůže je to zaujmout. Myslím, že teď už bys to napsala trochu jinak, viď?

Ling
25. 06. 2000
Dát tip
Pripada mi, jakoby se vsichni s nekym rozchazeli... ze bych se taky s nekym rozesla, abych psala tak pekne basne? Uvidim, necham si to projit hlavou... Jeste jedna otazka - jak muze budoucnost patrit vzpominkam? Jeste jedna rada - nehledej stesti v druhych lidech - hledej ho sama v sobe... Jo a jeste jedna prorocka vize - bude to dobry...

Ženatej
25. 06. 2000
Dát tip
Ling: Hledat štěstí sám v sobě? To bych se nahledal...

Lasy
25. 06. 2000
Dát tip
Koukam, Lali, Ty si to taky pekne "uzivas" - vis, je mi pekne zle, gdyz vim sma moc dobre jak to boli, a vidim ze je nas takovych spousta, ale abych pravdu rekl, vidim nadeji v tom, ze to prozivas presne opacne nez ja - se mnou se rozesla ona a ty zase touzis po nem - takze vsechny holky nejsou az tak uplne spatne, ze ne ? Jo LING - nedelej to ja bych radeji psal neco uplne jineho, schvalne sem dam jednu z obdobi, kdy jsem s ni jeste chodil a uvidis, ze to asi taky neni az tak uplne k nicemu, jo ??? Lasy

Arri
25. 06. 2000
Dát tip
Holka, to chce cas...

Lalinka
25. 06. 2000
Dát tip
Tak k tomu jak muze budoucnost patrit vzpominkam, to bylo mysleno tak, ze zadna budoucnost nebude a kdyz v budoucnu neco bude jako slovo MY tak jedine ve vzpominkach, ale melo to mit sve nepochopeni, ale nerada bych, aby to vypadalo, ze jsem si to s necim prehodila. A taky s tim rozchodem, je to uz psano davno, neni to nove, jenom jsem to tady hodila kvuli tomu, co se na pismakovi ted dava do kursu. Tak abych pridala taky ruku k dilu. Ten krizovy rozchod o kterem jsem psala spis takto prozival ten kluk, takze ne vzdycky je to primo spojene se mnou.. A stesti hledat v sobe.. ja myslim, ze je to castecne pravda, ale kdyz je nevidite okolo sebe jak muzete byt stastni?! ale to az v jinych kouscich....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru