Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

akce Sarkenčina chata

26. 06. 2000
0
0
2588
Autor
Merle

ještě něco...

Souvisí s dílem písmácký týden na chatě! Tohle je seznam těch, co ohlásili svůj odjezd v plánovanou dobu (11:45 - Florenc), a požádali o zakoupení místenky. Sarken, já, Víla, Tynic, Azalin, Silvinka, Falka, Xpired, Dany, Kombajn, MM a Mike (tzn 12 lidí + 2 na rezervu) Ti, kteří se nepřihlásili se možná do autobusu vůbec nedostanou (bývá dost plný). Je tu ještě celovlakové řešení:

Praha Masarykovo n. Odj  13:36  Sp 1772 
Decin hl.n.         Prij 15:34

Decin hl.n.         Odj  15:49  Sp 1941 
Rumburk             Prij 17:15

Rumburk             Odj  17:34  Os 26013 
Mikulasovice dol.n. Prij 18:03 
Místenky je potřeba zakoupit už dnes odpoledne (tudíž na globální změnu plánu pozdě), takže ti co se nevejdou, budou muset jet zvlášť (nejspíš s Bibšou). Později příjezdící, pokud mi zavoláte (0604/365175), vyšlu naproti nějakou záchranou výpravu... Chatové romantice, a celému týdnu - ZDAR!
AZALIN
30. 06. 2000
Dát tip
No tak nic.. nějak se tam už dohrabem.. :-)

zolli
30. 06. 2000
Dát tip
Jedu zda se ze tam budu velice brzy, tak mne mozna bude nutno vyzvednout v te Albrechtove vinarne ;o))

Merle
29. 06. 2000
Dát tip
ALL: omluva za mylnou informaci: vlak odjíždí samořejmě z Masarykova nádraží>/b> Bosonohá: přijeď... doufám, že se ti to podaří najít (když tak volej) Jim: snad se tam sejdem všichni...

Anonym
29. 06. 2000
Dát tip
Sapa-horsky vudce moóóóóóóó´´o´´oóóóooo´´´´ooo´´o´´oóóóc ce na vas všecičky těším, akorat snad se podaří volno mě,sic jen o víkendu. Takže v pátek vyjíždím a do soboty se budu někde po okolí toulat(možná po blízkém okolí chaty - ve vinici). A nebo v lesích.Ale pak se setkáme- hurááááááááá ,leč v neděli musím nazpět - bůůůůů , béééééé, takže se možná s některými neuvidím , což by mi bylo moc líto,takže všici přijeďte co nejdřív Ahojky lidičky Sapa Sapíček Snad to najdu.........

AZALIN
29. 06. 2000
Dát tip
Ehm.. jaxe dostane člověk, elf nebo trpaslík na to Masarykovo nádraží? ;-)

Bosonohá
28. 06. 2000
Dát tip
Tak teď nevím, není už pozdě na přihlášku? Ráda bych přijela (jestli se ještě vlezu), ale v sobotu jedu Moravu (řeku), takže kdyby se vám vpodvečer sobotní začaly zvedat hrnky samy ze stolu, okna s práskotem se otvírala a zavírala a psi ve vsi potřeštěně vyli, budiž to znamením, že jsem tam s vámi. Jestliže pak nezůstanu u vodníků na večeři, zjevila bych se v neděli asi odpoledne. Šlo by to tak?

Jim_Page_LZ
28. 06. 2000
Dát tip
no ... taky jsem propasl prihlasku ... takze jedu tim vlakem ...

Tanizaki
27. 06. 2000
Dát tip
tož my se (možná, v pátek jdu s vozidlem na technickou :o) objevíme autmo.. někdy.. NAVIDĚNOU!!!

Bibša
26. 06. 2000
Dát tip
Tož Bibša jede vlakem a čeká výpravu - Tebe! :-)

Merle
26. 06. 2000
Dát tip
No, vypadá to, že dost možná pojedmem vlakem všichni, neboť poslední zpráva o místenkách je dost negativní... Takže: s největší pravděpodobností se pojede právě tím vlakem 13:36 (i s Bibíí!!!)z Hlavního nádraží... čas srazu (11:15) pořád platí pro ty, kdo by tohle oznámení nestihli včas zaregistrovat... pokud se sejdem všichni, třeba někam společně vyrazíme, ale to se uvidí až na místě...

Anonym
26. 06. 2000
Dát tip
Malem bych zapomnela, vezmete si s sebou pasy, mame to do Nemecka jen kousek. Sarken

Tynic
26. 06. 2000
Dát tip
( viz ZPRÁVA ) Bibišku ! ;o) Tak jedeme spolu ??? Co ??? Mohu doufat v Tvou příjemnou společnost v jídelním voze směrem Prague ? Musíme se dumluviti, který že to den vlastně pojedeme...čtvrtek ??? pátek ??? sobota ??? No sobota asi nee...že ? V ten čtvrtek je totiž ta akce s Jimem Beamem ( teda Jimem Pagem ) :o) No záleží na Tobě...já se přizpůsobím, neb nechci jet sám :o) Musím dát ještě vědět Amálce..určitě pojede s náma...No tak čekej na telefén a počítej minuty ! :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru